6Ymamma Skrevet 14. desember 2008 #1 Skrevet 14. desember 2008 Jeg liker bøker der det skjer ting... Romaner liker jeg veldig godt!
Snupi27 Skrevet 14. desember 2008 #2 Skrevet 14. desember 2008 jeg har lest boken "solgt" og måtte kjøpe bok nr 2 for den var så utrolig bra. en sann historie fra jemen.. pappaen til 2 døtre selger de til 2 menn i jemen.. og det blir et rent hælvete for dem begge.. nå leser jeg "bare en datter" handler om en familie fra india som er sikher. dattera blir solgt som slave som 3 åring. jeg har grått mye gjennom den boken.. sann historie den og ANBEFALES
erteposen + 4 Skrevet 14. desember 2008 #3 Skrevet 14. desember 2008 Leser akkurat nå Ut av verden av Knausgård, og gler meg til å begynne på Gunhild Øyehaug sin nye roman. Den har fått super gode kritikker, og jeg står i kø på biblioteket.
Nyseryllikberta Skrevet 14. desember 2008 #4 Skrevet 14. desember 2008 "Saman er ein mindre aleine" av Anna Gavalda anbefales herfra!
Grip noen i å gjøre noe godt Skrevet 14. desember 2008 #5 Skrevet 14. desember 2008 "Steinhuggeren" og "Ulykkesfuglen" av Camilla Lackberg("Lekkberj" uttales det visst). Utrolig bra bøker som gir deg frysninger,grøsninger og et sterkt ønske om å lese mer-mer-mer;)). Mvh
Mor&barn Skrevet 14. desember 2008 #6 Skrevet 14. desember 2008 Eller noen lettleste noen Shopohiliker serien, eller kjærlighetsromaner av Nicholas Sparks. Mannen bak bøkene bak feks the notebook, message in a bottle, a walk to remember =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå