Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 14. desember 2008 #1 Skrevet 14. desember 2008 Jeg har IKM 23, men pga lang lutealfase så anbefaler FF meg å teste den 25... Særlig jeg klarer å vente så lenge! Har planer om å teste lørdag 20 fordi jeg skal på fest på kvelden, bare sånn i tilfelle... Det er under en uke til! Jeg har aldri før hatt ubeskytta sex når jeg har hatt el så jeg er jo megaspent på om vi skal få full klaff første pp! Men har allerede begynt å regne ut når jeg har el neste gang så er vel ikke veldig optimistisk, i alle fall realistisk... Kan ikke si jeg har noen symptomer, kanskje litt press nederst i magen men det kan jo være hva som helst.
SuperKlar86Gravid Skrevet 14. desember 2008 #2 Skrevet 14. desember 2008 Jeg har IKM 24 des :-) Mitt 4 pp etter SA i januar.
Ingeberta Skrevet 14. desember 2008 #3 Skrevet 14. desember 2008 Vi har ikm samme dag! He he, skulle likt å se meg selv vente et par dager med å teste. Da jeg var gravid (sist...:-) testet jeg positivt fire dager før ikm, men skal prøve vente til ikm nå. Har prøvd siden sommeren nå, og er jo litt mer forbeholdent spent nå enn første par månedene. Ingen symptomer her heller, forresten
madammen med tulla og fødeklar Skrevet 14. desember 2008 #5 Skrevet 14. desember 2008 å jeg og har ikm 24 Tenk den fine julegaven da oom vi får positiv!!! Krysser alle fingre for alle sammen her inne... Noen som kjenner noen symptomer?
Gjest Skrevet 15. desember 2008 #6 Skrevet 15. desember 2008 Har ikm ca 26, men kan jo ikke vente til da med å teste. Føler det er noe på gang, og tror også jeg hadde el før forventet, så har planer om å teste til torsdag-fredag, og selvfølgelig 23, vil jo ha en positiv test før julaften, så må bare sjekke.
Gjest Skrevet 15. desember 2008 #7 Skrevet 15. desember 2008 Føler jeg er en del kvalm, noe som ikke var tilfellet i mitt forrige svangerskap, men er det nå, også har jeg hatt stikking i magen, men ikke nå.. hehe, det er vel det.
Gjest Skrevet 15. desember 2008 #8 Skrevet 15. desember 2008 Jeg er ikke helt sikker, i.o.m. at jeg sluttet på pillen i november, men skal jeg regne 28 dager likevel, så har jeg IKM 24. desember *krysser fingrene*
Prosjekt_baby84 Skrevet 15. desember 2008 #9 Skrevet 15. desember 2008 Jeg har vel ikm (eller KM) rundt da jeg også, 26 tipper jeg, eller 27. I forhold til symptomer, de er viktig å huske på at det ikke er vanlig å kjenne noe før en evnt uteblitt mens. Noen gjør det ja, men som oftest er det første tegnet at mensen ikke kommer. Hvis man leter etter symptomer kan man sikkert ha alle etter boka. Og for noen stemmer det. For all del, jeg gjør det selv, og da er jeg både kvalm og alt mulig.. Det er jo ingen grunn til å miste håpet, mener jeg... Når det enda er så mange dager til ikm:) Lykke til, håper alle får en nydelig julegave:)
monca*84*j12 Skrevet 15. desember 2008 #10 Skrevet 15. desember 2008 Jeg trur jeg hører til her, gr ut fra ikm på julaften hvertfall... Men er veldig usikker.. Siden første gang jeg begynnte og tempe har tempene min vært helt på bærtur og det har vært vanskelig og finne el.... Men ut fra antall uker fra en mens til en annen stemmer med julaften + at det er mulig og tolke en event el som matcher dette... sukk Tenk for en julegave...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå