Anonym bruker Skrevet 14. desember 2008 #1 Skrevet 14. desember 2008 Jeg tror aldri jeg har sett en...
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2008 #2 Skrevet 14. desember 2008 Hmm ja det lurere jeg også på hehe...!!?Dem får kansje ikke forlate rede før dem er store hahahaha!!!!!
Libido- Skrevet 14. desember 2008 #3 Skrevet 14. desember 2008 hehe ja det har alltid jeg lur på også.. aldri sett en.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2008 #4 Skrevet 14. desember 2008 De sitter inne i statuene og andre rare kunstverk i byene til de er store nok, de tør rett å slett ikke gå ut før de er store i frykt for at de ikke skal bli sett av menneskene og dermed blir tråkket ihjel! Skogsduene sitter i reirene sine på samme måte til de blir store nok til å fly, helt sant!
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2008 #5 Skrevet 14. desember 2008 Statuene har da ikke hull i seg! Og de må jo komme seg til statuene på noen måte, hvordan gjør de det? Og hvor har duene reir egentlig? byduene altså.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2008 #6 Skrevet 14. desember 2008 Noen statuer har hull, men de er ikke lette å oppdage, derfor bruker duemammaene de hullene, siden det er vanskelige å oppdage! Duemammaen legger eggene inne statuehullene! Dette er selvsagt bare tull, veit ikke jeg, men det finnes jo tre,busker og kratt i byer også, og det er også mange krinkelkroker på bygninger som sikkert er fine å gjemme seg bort i for duene!
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2008 #7 Skrevet 14. desember 2008 *fnis* godt det er flere enn meg som lurer da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå