"spire nr 2 i magen" Skrevet 14. desember 2008 #1 Skrevet 14. desember 2008 har en simo sportsvogn da, men ønsker noe mindre som er lett å ligge sammen. da blir vell sporsvognen lite brukt tenker jeg. flere som har gjort det samme? når bruker mann de ulike vognene da? noen råd om en billig men god vogn jeg kan kjøpe?
rødt&blått Skrevet 14. desember 2008 #2 Skrevet 14. desember 2008 Reisetrille? Fikk et tips fra et vennepar som har kjøpt 3 reisetriller som alle har vært over 1000,-kr-klassen. Alle fikk defekter etter kort tid, og den siste de kjøpte var en billigsak på jysk eller no sånt til noen hundringser... som er den beste de har hatt!!!!!!!!! Så, ikke kjøp noe dyrt og flott ihvertfall...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå