Gå til innhold

Jeg gifter meg i morra!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bare vært forlovet ett par uker og gleder meg veldig! Jeg har vært samboer med denne fantastiske mannen i over 6 år så det føles veldig trygt og godt! Tilsammen har vi 5 barn, men ingen sammen!

I morgen har jeg også bursdag OG det er nøyaktig 2 mnd til termin!!!!

Livet er herlig ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GRATULERER SÅÅÅÅÅÅ MASSE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

LYKKE ØNSKER FRA MEG!!! <3 <3

Skrevet

Så romantisk! Og du høres harmonisk og sprekkefedrdig av lykke! Så herlig! Det er sånne ting man skal klamre seg fast til og nyte her i livet.... Ha verdens beste dag i morgen!!!!! KLEM

Skrevet

Nei så hyggelig! Gled deg! Å være gift er SÅ fantastisk! Spesielt hvis dere begge går inn for å gjøre det fantastisk! Har vært gift siden juni 2007 og er mange millioner ganger mer forelsket nå enn jeg noensinne har vært. Og verre blir det dag for dag HEHEHE!

Skrevet

Gratulerer kjempemasse!!!

Håper du får en uforglemmelig dag, for ikke å snakke om uforglemmelige dager sammen med mannen din resten av ditt liv:)

Skrevet

Gratulerer så mye!!

Det vekker god minner fra når jeg giftet meg:)

Skrevet

Tusen takk fra alle :)

så hyggelig med gode ord på en dag som dette!!!!

Noen få timer igjen til jeg er frue ;)

Skrevet

Husker jeg var rolig som bare det hele dagen. Helt til jeg så min mann i kirken, og han var det fineste mitt øye kunne skue i dressen sin! Hadde laget en brystbukett til ham, men klarte nesten ikke feste den fordi jeg skalv sånn av ærefrykt, stolthet, lykke og sprengferdig hjerte fylt av kjærlighet!!! Og den skjelvingen får jeg hver gang jeg ser på ham ennå!

SUKK! Måtte bare kaste noen serpentiner og litt konfetti over deg i dag med mitt hittil lykkeligste øyeblikk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...