3+1=<3 Skrevet 14. desember 2008 #1 Skrevet 14. desember 2008 flere med vondt i korsryggen og øm i rompa? vet ikke hva som skjer med meg..hehe har vondt når jeg går og greier..merkelig!
Birk blir bror! Skrevet 14. desember 2008 #2 Skrevet 14. desember 2008 Det kalles bekkenløsning... Brusken i bekkenet blir myk så alt begynner og lee på seg...
Birk blir bror! Skrevet 14. desember 2008 #3 Skrevet 14. desember 2008 Ta kontakt med en fysioterapaut for øvelse, det kan hjelpe
3+1=<3 Skrevet 14. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. desember 2008 allerede nå?? er jo bare litt over 6 uker på vei jo..nå ble jeg redd!
Birk blir bror! Skrevet 14. desember 2008 #5 Skrevet 14. desember 2008 Jeg fikk det tidlig jeg... Du trenger ikke være redd, gå til legen din og en fysioterapaut få øvelse som du skal gjøre og ikke gå mer enn du absolutt MÅ... Det trenger ikke bli værre enn det det er nå :-) Dessuten har jeg tatt feil før jeg så det kan jo være noe annet, men jeg ville skjekket det hvis jeg var deg :-) Det kommer til og gå kjempe fint :-) Lykke til!!
3+1=<3 Skrevet 14. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 14. desember 2008 okei..godt å høre takk for svar og lykke til
Gjest Skrevet 14. desember 2008 #7 Skrevet 14. desember 2008 ja det var tidlig å få bekkenløsning.Jeg fikk det i forrige svangerskap men ikke før i 7 mnd men det kan vel komme tidlig også. Ville hvertfall tatt en tur til fysio. siden det kom så tidlig så kan kanskje behandlig hjelpe hvis du kommer tidlig igang..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå