Bippe77 Skrevet 14. desember 2008 #1 Skrevet 14. desember 2008 vi skal bygge hus etterhvert... og lete sånn for litt etter drømmehuset.. noen forslag til hvor jeg kan titte etter hus på nett? sånn for inspirasjon? gjerne utenlanske sider også!
En rosa og en blå :) Skrevet 14. desember 2008 #2 Skrevet 14. desember 2008 hva med finn.no der ligger jo alt mulig ute til salgs i forskjellige stilarter
bobler av lykke ♀ ♀ Skrevet 14. desember 2008 #3 Skrevet 14. desember 2008 her er blink sin side med ferdighus linken viser vårt drømmehus (vi bygger om kårhuset etter dette huset) men du kan jo titte på andre hus på denne siden http://blinkhus.no/wsp/blink3/frontend.cgi?func=catalog.show&table=CATEGORY&func_id=P718
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 14. desember 2008 #4 Skrevet 14. desember 2008 Jeg synes mesterhus har mye fint. Skulle vel bli noe sånt som mesterhus.no tror jeg:-)
Bippe77 Skrevet 14. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. desember 2008 får ikke opp den linken til drømmehuset deres på blinkhus... men blinkhus har mye fint! Titter endel der... men trenger litt mer ideer for å få litt nye tanker og gode planløsninger...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå