GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 14. desember 2008 #1 Skrevet 14. desember 2008 Suns at magen har blitt litt mindre de siste dagene, målte midjemåle mitt nettop å då var det 92 cm, å når eg målte for 14 dager siden var midjen 93 cm.. trodde vertfall at eg skulle være 96 cm nå eller noe.. Normalt? er 29+5 uger på vei
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 15. desember 2008 #2 Skrevet 15. desember 2008 det tror jeg da Babyen flytter på seg inni der og noen ganger nærere ryggen jeg vet om ei som ikke hvisste at ho var gravid før ho måtte på sykehuset pgav smerter i magen, legen sa at hun var gravid og fødselen var i gang denne ungen måtte iallefall ha vert langt bak i ryggen
♥ DAME Skrevet 15. desember 2008 #3 Skrevet 15. desember 2008 Huff ja. Jeg sto opp i dag og jeg ser at magen min er mindre Blir jo engstelig.. Men nå skal heldigvis jeg og mannen min til jordmor i morgen og høre hjertelyd. Er jo redd nå for at hun ikke finner hjertelyd Nå er jeg "bare" 18 uker enda, men magen har vært stor siden uke 10-11 her
GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 15. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. desember 2008 Kansje du berre har musten opplåstheten? der er vell rundt uke 18 (men sefølgelig individuelt) Alt er nok bra skal du se =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå