Gå til innhold

Magen er blitt mindre... Normalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Suns at magen har blitt litt mindre de siste dagene, målte midjemåle mitt nettop å då var det 92 cm, å når eg målte for 14 dager siden var midjen 93 cm.. trodde vertfall at eg skulle være 96 cm nå eller noe.. Normalt? er 29+5 uger på vei

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kommer vel litt ann på hvor mye man har spist å sånn iløpet av dagen. jeg føler at magen ikke er så stor på morran når jeg står opp, men om kveldene når jeg legger meg er den myye større =)

Skrevet

jeg har ikke målt, men har så på følelsen av at den er blitt mindre. andre har komentert det også... enig at det er litt snodig. så jeg undrer også

Skrevet

Midjemålet kan du ikke vurdere ut ifra, for det endrer seg ut i fra forskjellig tidspunkt på dagen, og grunnet varierende inntak av mat mellom målinger, og temperatur. Er du inneforstått med hvordan en måler fra symfyse til fundus? Dette er målet som betyr noe. Legg målbåndet fra, på folkemunne, skambenet, og mål opp til toppen av livmoren. Målebåndet skal ligge stramt over maven. Kjenner du forresten liv som normalt så skal du ikke henge deg opp i dette. Ønsker deg så meget lykke til!

Skrevet

Ja magen er minst på morran for meg også, men nå er det jo kveld, å for 2 uker siden hadde eg stor mage på kvellen, eg har heller ikke spist mindre den siste tiden enn hva eg jore for 2 uker siden.. hmm

Skrevet

oki:) har kjent mye liv i kvell så =)

Skrevet

målene kan forandre seg utifra hvordan ungen ligger i magen.. om den snur seg opp ned osv osv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...