Mamman til AM&JS Skrevet 14. desember 2008 #1 Skrevet 14. desember 2008 Alle ungene har eller har hatt feber nå i løpet av 2 dager...derfor har temperatur måleren gått på rundgang..hehe.. De to eldste er nå "erklært" friske etter temp tatt i dag før dem la seg...(eldste hadde 38,6 tidligere i dag) og tuppa har vært feberfri i hele dag!! Når yngstemann skulle legge seg hadde han jammen 39 han også..så alle har fått det!! Men det jeg skal frem til... Da sitter da min far i stua og gneldrer..er det noe vits i å ta denne tempen da...dem virker da alle så friske og kalde på nesa(noe han mener da tilsier at man ikke har feber) + + + +..jeg liker selv å ha kontroll over mine barn, spesielt når dem skal legge seg slik at dem evt kan få en tabl. hvis feberen er høy og at jeg skal følge med dem i løpet av natta... Som jeg sier til min far...jeg kjenner ungene mine godt..og viste at han i dag morges (den eldste) hadde feber da han sto opp med roser i kinnene..selvom allmenntilstanden hans har vært bra!! Nei da..ikke så farlig...sitter gamle far å knegger..arg...må dem bry seg med alt???
Blåmandag¤ Skrevet 14. desember 2008 #2 Skrevet 14. desember 2008 Kalde på nesa, tror han at ungene er valper eller?
Mamman til AM&JS Skrevet 14. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. desember 2008 Hehehehehe...bra sagt...ja...kan jo virke sånn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå