Gå til innhold

flere som føler seg litt ensom?

Anbefalte innlegg

Skrevet

synnes kvelden blir veldig lange jeg.. etter barna har lagt seg så blir det liksom så tomt og savne etter en kjærste så stort liksom. stuslig greier å være aleine mamma. hvertall nå i julen der alle er opptatte med sitt.

Noen som veit om noen sider der man kan komme i kontakt med folk, ikke sider der manfolk bare er ute etter en ting.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg er nok dib en redning. Uten dib hadde jeg ikke hatt så mye muligheter til å "snakke" med noen. Kveldene er lange og ensomme, men i forhold til da jeg var gift, er de bedre. For da hadde jeg lange, ensomme kvelder mens jeg visste at mannen min var ute og moret seg. Så tragisk som jeg er, fjerner dib en del av ensomheten.

Vet dessverre ikke om noen andre sider, for skeptisk som jeg er, tør jeg ikke å ha kontakt med noen over nettet.

Skrevet

Ikike bare litt...:S

Har aldri selskap på kveldene etter jenta mi har lagt seg jeg...:/

Og det blir nok ikke noe mer etter babyen er kommet. BF har jo begynt å vise interesse nå da, vil gjerne holde meg med selskap, og vil gjerne ha meg tilbake. Men hvor mye verdt er det 4mnd etter han gikk fra meg??? Han burdte kommet tidligere... jeg sitter heller og er ensom om kveldene jeg...:S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...