Gå til innhold

Passer Wall - E for en på 3,5 år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har jo så lyst å se wall e så jeg kjøpte den, men ser nå at det er 7 års grense.. :o(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har sett den med min 7.5 åring. Jeg tror den blir for langtekkelig, kjedelig og uten poenger for en på 3.5 år.

Det er en av de dårligste animerte filmene jeg har sett. Vi så den på kino da...

Hvis du har den på dvd, kan du jo bare prøve? Den er ikke skummel eller noe, men tror ikke han får så mye ut av den dessverre.

Skrevet

8.5 åring hehe.. Den hadde han blirr fornærmet om han hadde sett:-D

Skrevet

ok, så lenge den ikke er skummel så er det greit :o) Kjenner ei på 3 som så den og hun syntes den var bra, men kan vel ikke stole helt blindt på en 3åring hehe ;o)

Skrevet

Hehe, noen ganger kan det være "opplevelsen rundt", spesielt om man er på kino:-)

Nei, mener bestemt å huske at den ikke er noe skummel altså, så tror ikke du skal tenke på det. Jeg tror bare jeg hadde litt høye forventninger, hadde liksom sett for meg at det skulle være vår tids ET eller noe..hehe...

Skrevet

Hadde med en på 3 og en på 6 på kino,begge gutter.Han på 3 ble litt utålmodig ut i filmen,men han synes det var gøy.Kjøpte dvd filmen til de til jul i dag,for de har og får en del leker fra filmen også.Lagde Wall-E som kake til 3 åringen på bursdagen hans også..kjempegøy.

Kaka ble sånn;-)

http://www.festkaker.no/index.php?option=com_fireboard&func=view&catid=13&id=53503&limit=10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...