Gå til innhold

10 poeng til H&M! Kjempebra utvalg av mammabukser!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er bare 4 år siden sist jeg gikk gravid, men tilstanden på H&M når det gjelder mamma klær er helt enorm! Skulle se etter min første mamma-dongeribukse i dag, og fant ikke mindre enn 7 modeller, og det var bare av de blå! Var flere svarte dongerimodeller, og andre i tøy og fløyel. Kjempebra! :-) Buksa jeg kjøpte var i mørkblå dongeri med kjempefin passform. Den kosta 349kr, noe som slettes ikke er gale.

Gleder meg til å kunne kle meg litt finere denne gangen :)

Måtte bare skryte litt av H&M ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kan ikke si jeg er like imponert. er jeg bor så er det bare H&M som har mammaklær og jeg må si at det ligner mer på kjerringklær det jeg har sett hittil. har funnet noen få bukser som duger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg handlet bare på H&M hele forige svangerskap og var kjempefornøyd med alle klærne, veldig pene bukser og mange deilige topper, eneste jeg var missnøyd med var at dem ikke selger ytterklær for gravide.

Har kjøpt litt klær der denne gangen også, og dem har utrolig mye fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innrømme at toppene og gensrene hos H&M ikke var helt topp. Selvfølgeig noen bra. Er så heldig at der jeg bor (Haugesund) Så har vi flere butikker med mammakler, og en helt egen butikk i sentrum som heter La Vida. Der selger de utrolig tøffe klær! Men tror egentlig ikke at topper er det store problemet å få kjøpt nå for tiden, men dagens mote ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns buksene er bra på H&M, men toppene og genserene er det jammen dårlig utvalg i. Fant to gensere på Gjøvik sin avdeling og er ikke lite skuffet over det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jo da, H&M har sikkert mye bra bukser, men da må du ikke være lenger i beina enn 32 max 34. Jeg er det, og har til vanlig problemer med å finne meg bukser -til en OK pris. Over 1000kr er ikke ok for min lommebok. Så hvis noen kan fortelle meg hvor jeg kan kjøpe mamma-bukse med lange bein,så vær så snill å si i fra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil si meg enig i at de har stor utvalg i mamma bukser.. men de er jo så trange.. og da mener jeg magestykket.. er jo ikke plass til noe mage der.. måtte legge og vekk den jeg hadde fra HM, for nå var den for trang.. jeg er 17 uker.. Og dette er problemet med de fleste av buksene demms.. De som ikke er sån trange imagen, de er jo så sinsykt posete i resten av buksa.. Men andre fine klær har de i mamma avd, og det er supert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg er heldig som er ganske slank med liten mage. Vet at H&M har veldig små størrelser da.

Til deg med lange ben: Har du prøvd å handle på nettet? Har selv sett at det kan være altfor dyrt der.... Jeg kjøper heller ikke bukser over 500. iallefall ikke mammabukser som skal brukes i en kort periode. Jeg kjøpte ei kjempefin bukse på La Vida til 399. Mulig de har noe bedre utvalg enn H&M? De har nettside, og er kjempehyggelige å prate med på telefonen :) Ville ringt dem hvis jeg var deg :) Jeg har også sett at det er en del som selger brukte mammakler til halvpris. søk på nette eller på finn.no :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...