Gå til innhold

Om dette med navnevalg


mageboer igjen visst*fødeklar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg tenkt og tenkt på navn siden jeg fikk vite kjønnet på lillemini i magen min.

Har stått mellom 4 navn for min del.

 

Ville jo at det skulle passe med mine øvrige barns navn, det måtte ha I i seg, det skulle aller helst være norskt.. Som dere skjønner så var det en del kriterier her..

 

Har smakt og smakt på mange navn, men nå er dte altså helt klart her og jeg kan lene meg tilbake for nå HETER hun noe liksom..

 

Hvordan går det med dere og navnevalget deres?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her går det heller dårlig. Har hatt ett spesielt navn for meg hele tiden, selv om jeg har andre forslag er det det ene jeg har falt for. Typen har ikke engasjert seg så mye i navneforslag før i det hele tatt, men nå har han plutselig funnet ut at han ikke liker dette navnet da!

Tilbake til start...

Skrevet

Vi hadde navnet klart med en gang vi hadde vært på ordinær ul, og han har hett det siden den gang :)

 

Det var det navnet jenat vår skulle hett, om hun ikke hadde blitt jente såklart ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...