mageboer igjen visst*fødeklar Skrevet 14. desember 2008 #1 Skrevet 14. desember 2008 Nå har jeg tenkt og tenkt på navn siden jeg fikk vite kjønnet på lillemini i magen min. Har stått mellom 4 navn for min del. Ville jo at det skulle passe med mine øvrige barns navn, det måtte ha I i seg, det skulle aller helst være norskt.. Som dere skjønner så var det en del kriterier her.. Har smakt og smakt på mange navn, men nå er dte altså helt klart her og jeg kan lene meg tilbake for nå HETER hun noe liksom.. Hvordan går det med dere og navnevalget deres?
Maya_1 Skrevet 14. desember 2008 #2 Skrevet 14. desember 2008 Her går det heller dårlig. Har hatt ett spesielt navn for meg hele tiden, selv om jeg har andre forslag er det det ene jeg har falt for. Typen har ikke engasjert seg så mye i navneforslag før i det hele tatt, men nå har han plutselig funnet ut at han ikke liker dette navnet da! Tilbake til start...
MintCondition Skrevet 14. desember 2008 #3 Skrevet 14. desember 2008 Vi hadde navnet klart med en gang vi hadde vært på ordinær ul, og han har hett det siden den gang Det var det navnet jenat vår skulle hett, om hun ikke hadde blitt jente såklart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå