Gå til innhold

andre her som er sinnsykt trette hele tiden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 35 og er så utorlig sliten,noen ganger mister jeg helt energien og må bare legge meg ned=( Lurer på om andre her er oxo veldig unormalt trette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ble også veldig trøtt igjen på slutten, tror det er helt normalt :)

Men med en gang permisjon begynte kunne jeg sove hele dagen ;)

Skrevet

hehe, ja er sykemeldt nå, så sover mye om dagene deilig speseiellt når man må opp manger ganger om natten for å gå på do:S hehe

Skrevet

blir mye sofa og seng her ja. er 37+5.

nå som jeg har fri frem til termin så skal jeg sløve så masse jeg kan :D

Skrevet

Sliten næææ hva er det.... Her går jeg på tomgang. Hjelper ikke at jeg har en meget aktiv 2 åring (snart 3) i hus og en mann som er lite hjemme. (pendler)

Ser virkelig frem til å få denne ungen ut. Heldigvis bare 18 dager igjen til trmin (1jan).

Skrevet

Har så å si vært Zzzombie i hele svangerskapet....Zzzzz!! er så trett at det jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Hadde det akkurat likens forrige gang også. Nyt å kunne sove dere som er førstegangs, for det er neimen ikke like enkelt når man har en unge å ta seg av i tillegg....

Sov godt!! Zzzz :)

Skrevet

heheh.... Ja tenker det er lettere når man ikke har en liten en som er rundt omkring hele tiden=)

Bra det ikke bare er jeg som er sinnsykt trøtt da=)

Nattklem zzzzzzzzzzz...........

Skrevet

Ja, er veldig trett for tiden. Har lite jern, og går på dobbel dose tilskudd uten at det har noe særlig effekt. . .

I hverdagen er det lite rom for hvile siden minstemann på 20mnd er hjemme med meg hele dagen, storesøster på 5 år går i barnehagen kun 2 dager i uka,( og storebror er på skolen. )

Men jeg pleier å legge meg litt nedpå når mannen min kommer hjem fra jobb. Hjelper med en liten time på puta;)

Skrevet

er i uke 36 og kan sove døgnet rundt... en liten ettermiddagshvil på 4 timer de dagene jeg ikke jobber er ikke uvanlig. Mannen min kaller meg bare murmeldyret...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...