Anonym bruker Skrevet 14. desember 2008 #1 Skrevet 14. desember 2008 Hvem har egentlig lyst å ha hele vaskemaskinen sin innsmurt med bæsjebleier?
Frk Marge Skrevet 14. desember 2008 #2 Skrevet 14. desember 2008 funker veldig bra! og er bedre for både stump, økonomi og miljø! ang bæsj, så ligger det igjen i rispapiret man legger inni bleia og kastes i do altså er det forsvinnende lite bæsj som havner i vaskemaskinen.
Gjest Skrevet 14. desember 2008 #3 Skrevet 14. desember 2008 tror jo de ris og bambusinnleggene du har i bleia tar dritten. de hiver du bare i do. har ikke erfaring der, men det jeg har hørt hvertfall
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2008 #4 Skrevet 14. desember 2008 Jeg brukte det ikke på min lille, men vil kanskje prøve det neste gang. Det er sånn papir greier inni bleiene sånn at man bare tar det ut og kaster evføringen i do.. ikke inn i vaskemaskinen.. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå