Gå til innhold

SERIØST!!!! TØYBLEIER?!?!?!?!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem har egentlig lyst å ha hele vaskemaskinen sin innsmurt med bæsjebleier?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

funker veldig bra!

og er bedre for både stump, økonomi og miljø!

ang bæsj, så ligger det igjen i rispapiret man legger inni bleia og kastes i do ;) altså er det forsvinnende lite bæsj som havner i vaskemaskinen.

Skrevet

tror jo de ris og bambusinnleggene du har i bleia tar dritten. de hiver du bare i do.

 

har ikke erfaring der, men det jeg har hørt hvertfall :)

Skrevet

Jeg brukte det ikke på min lille, men vil kanskje prøve det neste gang. Det er sånn papir greier inni bleiene sånn at man bare tar det ut og kaster evføringen i do.. ikke inn i vaskemaskinen.. hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...