1kar&1møy&meg™ Skrevet 14. desember 2008 #1 Skrevet 14. desember 2008 dersom man har bihulebetennelse?
~sjiraff~ Skrevet 14. desember 2008 #2 Skrevet 14. desember 2008 Ja det kan man, trodde ikke det var vanlig med antibiotika ved vanlig bihulebetennelse?
~sjiraff~ Skrevet 14. desember 2008 #3 Skrevet 14. desember 2008 Fra lommelegen.no "Behandling Omtrent 80% av dem som får bihulebetennelse blir bra av seg selv, uten behandling. Bedring kommer i løpet av en uke, og etter 10 dager er 2/3 bra. Etter 4 uker er nesten alle friske. Som regel er antibiotikabehandling unødvendig. I stedet er det nyttig å behandle de mest plagsomme symptomene. "
1kar&1møy&meg™ Skrevet 14. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. desember 2008 Har hatt dette så lenge nå... nesten 3 uker og det verker noe intenst i pannen. Bør jeg gå til legen eller vil det likevel gå over dersom jeg venter lenge nok?
mamman til to gutter Skrevet 14. desember 2008 #5 Skrevet 14. desember 2008 Jeg gikk og var helt tett i det ene øret i 2uker og gikk til legen da. Da fikk jeg Rhinexin tabletter og nasonex nesespray som det ikke er noen tidsbegrensning på, sånn at jeg skulle få åpnet opp. Kan hende at noe lignende er lurt for deg sånn at du får åpnet ordentlig opp. Det vil hvertfall hjelpe hvis det egentlig ikke er betennelse, men bare høyt eller lavt trykk i bihulene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå