danieI Skrevet 14. desember 2008 #1 Skrevet 14. desember 2008 men for hva? glede, håp og ???? tro? kjærlighet? aquevitt? stratos? faen? wohell....de står nå å brenner
Gjest Skrevet 14. desember 2008 #2 Skrevet 14. desember 2008 For lengsel, håp og glede. De står og brenner for seg selv, og Daniel som er tilstede.
Gjest Siklerotte Skrevet 14. desember 2008 #3 Skrevet 14. desember 2008 1 - The candle of hope 2 - The candle of preparation 3 - The candle of joy 4 - The candle of love Eller egentlig bare lys uten noen mening.
Gjest Skrevet 14. desember 2008 #4 Skrevet 14. desember 2008 Seriøst? Er det dette de 4 adventslysene står for, hadde jeg helt glemt :-/ Kjenner jeg blir såpass sentimental at jeg må inn og spise en pepperkake og gråte litt i gløggen min.
Gjest Skrevet 18. desember 2008 #5 Skrevet 18. desember 2008 Så tenner vi et lys i kveld vi tenner det for glede. Det står og skinner for seg selv og oss som er tilstede. Så tenner vi et lys i kveld, vi tenner det for glede. Så tenner vi to lys i kveld, to lys for håp og glede. De står og skinner for seg selv og oss som er tilstede. Så tenner vi to lys i kveld, to lys for håp og glede. Så tenner vi tre lys i kveld for lengsel, håp og glede. De står og skinner for seg selv og oss som er tilstede. Så tenner vi tre lys i kveld, for lengsel, håp og glede. Vi tenner fire lys i kveld og lar dem brenne ned for lengsel, glede, håp og fred, men mest allikevel for fred på denne lille jord der menneskene bor. Sånn.... da er også neste søndag sikret.... I Inger Hagerups ånd )
danieI Skrevet 18. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 18. desember 2008 dette var goe greier anyone! jeg gleder meg til søndag, har stålkontroll på dette advenstakeprosjektet i år, høhø! inger hadde vært stolt av meg *nikke*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå