nikoline, prinsen og prinsessa Skrevet 14. desember 2008 #1 Skrevet 14. desember 2008 pleier å ha nøyaktisk mens, vet på kl når den kommer..hadde vanlige mens smerte og bitte gran blod men så forsvant det.. er egentlig litt redd for at jeg er gravid da gutten min bare er 14 mnd.. er ingen apoteker åpne idag,.. har forresten kobberspiral så er redd den har flyttet seg Kan det bare være noe annet?
Mille** Skrevet 14. desember 2008 #2 Skrevet 14. desember 2008 Skjedde med meg også nå sist gang, kom 1 uke for sent. Bruker ingen prevansjon heller. Er bare noe som kan skje innimellom, uten noe grunn......
Gjest Sekretøsa Skrevet 14. desember 2008 #3 Skrevet 14. desember 2008 Min var 4 dager for sen nå.. men kom idag. Jeg er syk, så antok det var derfor. Det trenger ikke bety noe altså!
nikoline, prinsen og prinsessa Skrevet 14. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. desember 2008 tusen takk = ) blir roligere.. får vente litt og kansje ta en test i morgen om jeg tør da = )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå