Gå til innhold

mensen forsinka 3 dager..................................................................................................................................................................=( ????


nikoline, prinsen og prinsessa

Anbefalte innlegg

Skrevet

pleier å ha nøyaktisk mens, vet på kl når den kommer..hadde vanlige mens smerte og bitte gran blod men så forsvant det.. er egentlig litt redd for at jeg er gravid da gutten min bare er 14 mnd..

 

er ingen apoteker åpne idag,..

 

har forresten kobberspiral så er redd den har flyttet seg

 

Kan det bare være noe annet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjedde med meg også nå sist gang, kom 1 uke for sent. Bruker ingen prevansjon heller. Er bare noe som kan skje innimellom, uten noe grunn......

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Min var 4 dager for sen nå.. men kom idag. Jeg er syk, så antok det var derfor. Det trenger ikke bety noe altså!

Skrevet

tusen takk = ) blir roligere.. får vente litt og kansje ta en test i morgen om jeg tør da = )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...