lillesøster skal bli storesøster Skrevet 14. desember 2008 #1 Skrevet 14. desember 2008 Ungene sitter enda på kjøkkenet og putter på nonstop og seigmenn. Jeg måtte ha på melis og eggehvite blandingen fordi samboern mente han ikke var stødig nok på handa, aner ikke hva han mente med det, jeg synes ikke det er så viktig at et pepperkakehus skal vært 100% nøyaktig alle steder, synes det er mer viktig at det vises at ungene har hjulpet til. Brukte forøvrig julenisse seigmenn.
blond Skrevet 14. desember 2008 #2 Skrevet 14. desember 2008 Julenisseseigmenn har jeg ikke hørt om før. Legg ut bilder av pepperkakehusene, moro å se resultatet!
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 14. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. desember 2008 Det ene huset tok min bror med seg før jeg fikk foreviget det. Skal se hva jeg får til, blir ikke å legge det ut i dag i allefall.
moota m storebror&lillebror Skrevet 15. desember 2008 #4 Skrevet 15. desember 2008 Jeg skulle også kjøpe pepperkakehus i uka. Når jeg endelig fant var det 4 pk igjen og alle var knust. Så det ble ikke pepperkakehus på oss i år =( Orker ikke å lage fra bunnen av nå når jeg har 1 brukket og 1 bristet ribbein =(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå