Gjest Skrevet 14. desember 2008 #1 Skrevet 14. desember 2008 Fikk plutselig sånn stikkende smerter på høyre siden av magen og nedover mot lysken, på ei mådaaa, har vart i mange timer nå. Er ikke direkte vondt, men ganske ubehagelig. Noe å bekymre seg for, mon tro? Er forresten 21 uker. Sånn ca...
PrøvLykken Skrevet 14. desember 2008 #2 Skrevet 14. desember 2008 Sikkert lingamentene, eller hva det heter, som strekker seg. Det er vondt! Men ikke farlig. Er bare for å lage plass til babyen:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå