Gå til innhold

Robinsonfinale kl 20:00.. Tommen, George eller Britt Carin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

???...Spennendeeeee..

Synes nå Tommen er en verdig vinner. Men Britt Carin er jo litt aritg skrue hun og, pluss at hun er hunkjønn.

Eller kanskje George, siden han ligner mest på en skikkelig strandet sjørøver? Hmmm..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror kanskje Britt Carin vinner faktisk. Men heier litt på Tommen og....

Skrevet

Helt sikkert Britt Carin siden Nadja Marielle boikotter Robinsonfesten fordi hun "ikke støtter vinneren"

Skrevet

Har mest tro på Britt Carin... Men er ganske nøytral, siden jeg ikke liker noen av dem.

Skrevet

Nadja må jo være en av de dumeste.

For et patetisk menneske

Skrevet

er litt lei hele britt karin jeg! måte på hvor sukkersøt det går an å bli heeelt naturlig!

Skrevet

Nadja må være helt gal. Hun tåler ikke at BC stemte på henne.. Det gjorde da for f både Tommen og de andre og det?? Hun er skikkelig sånn sutredame som ikke tåler at andre damer er bedre enn henne. Burde virkelig stikke en finger i jorden.

Skrevet

Håper nesten på BC jeg. Hun er så mega søt, og hun har klart seg ganske så bra på øya. Førsteinntrykket var. haha, jaja. lykke til fisefine merr.. Men hun er da helt konge. Nadia derimot skulle fått en premie for verdens mest barnslige, sutrete kvinnfolk..

Skrevet

Ja, hun Nadia er jo bare suuuuuper spesi da... :) He, he..

Syntes alle tre er verdige vinnere. Hadde vært gøyt om George vant, men jeg holder en knapp på Tommen, han er jo den flinkeste da.. Så er han såååå sexy da.. ;)

Skrevet

ja, nadja kunne jo få mulighet til å ringe hjem til barna, en det ville hun ikke fordi hun ikke likte christoffer. oG DET VAR HANSOM KUNNE GI HENNE RINGETID....

Skrevet

Ja det blir veldig spennende. Holder en knapp på BC jeg også. Mest fordi hun er mer praktisk anlagt en Tommen. Tror hun best hadde klart seg på en øde øy, mer enn Tommen.

Og så hadde det jo vært moro at en jente hadde vunnet i år :)

Skrevet

britt carin er jo knallgøy :) virker utrolig real og ærlig :) det er pluss i boka hos meg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...