Gå til innhold

Hmmm...symptomer??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg lurer på om noe er galt?? Eg er 6+3 idag og har ingen symptomer. Føler eg ikke er gravid. Stikkingen og murringen i magen er der nesten ikke lenger heller. Noen flere??

Når tid fikk dere andre symptomer som er lenger på vei???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slapp av du,er sikkert ingenting galt!!Du er bare en av de heldige tror jeg.7 pluss 2 her men har vel vært kvalm i 3 uker og er trøtt og har ømme pupper.

De fleste av venninnene mine merker ingen symptomer før de kjenne spark og har litt ømme pupper så bare vær glad for hver dag du slipper de plagsomme symptomene..

Skrevet

Ja, eg skal vel være glad for det, men kunne tenkt meg ett lite tegn. Når eg hadde stikkig og murring ofte var det greit, da hadde eg det som symptom, men idag har e bare kjent det 1 gang. Er ikke noe kvalm, har god matlyst som alltid, er ikke noe trøttere enn vanlig, ingen såre bryst eller noe! Bare veldig forkjølet, men det er på grunn av influensaen eg hadde forrige uke. Er så redd den kan h skadet noe....:(

Skrevet

du må bare slappe av å være glad du slipper.Er ganske normalt å ikke merke så mye heller.jeg har også hatt en del murringer/stikkinger men ikke hver dag så du skal se at du snart merker noen tegn.og hvis du ikke har blødd el hatt kraftige smerter så ville jeg bare tatt det helt med ro!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...