Anonym bruker Skrevet 14. desember 2008 #1 Skrevet 14. desember 2008 Å bli separert altså.. Skal søke når vi får meklingsattest. Skal på mekling i morgen. Får man den med oss med det samme? Og OS, får man det etterbetalt for tiden man virkelig har bodd fra hverandre, evt fra dagen man er til mekling, eller får man fra den dagen man er separert på papiret?
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2008 #2 Skrevet 14. desember 2008 rettighetene kommer fom den datoen du er separert. om du har søkt fom den datoen da... men ikke fra før separasjonsdatoen. meklingsattest fikk vi i posten søknaden vår ble forsinket, siden min ex sendte søknaden uten å tenke på at vi begge måtte signere på separasjonsøknaden..., så det tok nesten en mnd mellom meklingsattestens dato og faktisk separasjonsdato...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå