Gå til innhold

13 dager på overtid!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg lei...På fredag ble jeg lagt inn på sykehuset for å sette i gang fødselen. Der ble det konstantert 0 åpning, ingen tegn til modning og lang livmorhals. Jeg skulle få tablett som skulle hjelpe til med modningen. kanskje de kunne ta vannet dagen etter sa de. Men jeg reagerte ikke i det hele tatt på kuren. jeg har fått 4 tabletter nå siden fredag og ingen endring. Har blitt sendt hjem på perm til i morgen tidlig. De håper at jeg har modnet litt til da, ellers må lillegutt antagelig bli tatt med keisersnitt....

Den lille gutten vi skal få hilse på snart veier ca 4300g sa de. Jeg venter sånn!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis jeg ender med overtid så tror jeg at jeg drar inn og røsker henne ut på egenhånd. Har jo tross alt ventet på å se henne i 9 mnd nå. Hvor lenge skal en stakkars mamma måtte vente?

Skrevet

Åh, da skjønner jeg du begynner å vente, ja. Lykke til da! :)

Skrevet

Ønsker deg masse lykke til, håper at gutten din kommer snart. Blir selv satt igang på torsdag (3 uker før tiden...så du går gravid 5 uker lengre enn meg :o( ..) Sist gang jeg ble satt igang (også 3 uker før termin) tok det ca 2 døgn med tabletter, funka med en gang jeg fikk 2 tabletter & da gikk det kjapt :o)

Masse lykke til, tenker på deg :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...