Gå til innhold

Neeeii! Mensen tilbake allerede?

Anbefalte innlegg

Skrevet

8 uker siden fødsel, og jeg fullammer.. Trodde det pleide å ta lengre tid, jeg?? Når fikk dere mensen tilbake?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er sikkert bare skorpen i livmoren som har løsnet. Det er helt vanlig. Jeg begynte også å blø igjen etter ei stund da jeg trodde renselsen var over. Trodde først det var mensen, men den kom ikke før etter 8-9 mnd. :)

Skrevet

Phew.. håper du har rett, ø_k! Jeg HATER tante rød!! ;-)

Skrevet

Skorpen løsner vel som regel etter 10-14 dager? Ikke 8 uker.

Skrevet

Jeg hadde i alle fall et opphold, før det begynte å blø igjen etter 8 uker. Var ikke ferdig med renselsen før etter 10 uker. Leste at flere andre her inne også hadde et opphold, før skorpen løsnet og de begynte å blø igjen ca 8 uker etter fødselen.

Om det er riktig i forhold til "boka" eller ikke aner jeg ikke, men det var nå sånn det skjedde hos meg. :)

Skrevet

Sikkert mensen, fikk den selv etter 5 uker og etter 10 uker. Tross fullamming, og nattamming hver 2. time......

Skrevet

Sikkert mensen ja. Fikk den også igjen rundt den tiden med de tre første.

Har ikke fått den igjen denne gangen. Tulla er straks 3 mnd:-))

Skrevet

Livet er virkelig urettferdig noen ganger..

Skrevet

Jeg har fullammet alle mine tre barn. Jeg fikk mensen etter 8 måneder etter første fødsel, 11 måneder etter andre fødsel og 6 måneder etter tredje fødsel.

Skrevet

kan være mensen , men kan også være skorpen der morkaka lå som løsnet.

3.graviditeten min og har ikke opplevd det selv, men jordmor sa til meg under JM samtalen at noen kan få en menslignende blødning ca 10 uker etter fødselen og da er det som regel skorpen som har løstnet. Så du kan jo håpe det er det :) Er ikke så mange som visste ommdet sa hun, Og det visste jeg ikke om og dette er min 3. og fikk ikke vite det før da..

Skrevet

har ikke fått mensen enda, har en gutt på 4 1/2mnd og fullammer....

Skrevet

Det er sikkert bare skorpen somhar falt av.. Jeg trodde også at jeg fikk mensen rundt den tiden, men den kom ikke før det var gått 8mndr.

Med første gikk det 3mndr, selvom jeg fullammet begge til de var 5mndr begge to.

Skrevet

Med førstemann blødde eg i ca 3 veker, hadde så eit opphold på 2-3 veker før eg blødde litt igjen. Trudde mensen var kome tilbake, men den kom ikkje igjen før etter 7 mnd.

Med lilletuppa kom mensen tilbake etter 9,5 mnd.

Skrevet

Det var litt betryggene og lese dette! Jeg blødde i 6 uker og begynte å blø igjen 2 uker etter. Vet ikke helt om det var mensen, har til nå regnet med at det var det.

Nå er det 5 uker siden jeg hadde "mensen" og venter da på at den skal komme igjen. Har nå begynt å lure på om jeg er gravid igjen, siden jeg har hatt menssmerter, men har ikke sett noe til mensen. Sånn jeg oppdaget at jeg var gravid de to andre gangene, men får bare håpe det var skorpa som løsna og at jeg ikke har fått tilbake mensen enda!

Men tror jeg skal ta en test for å være sikker.

Kan man bli gravid bare 3 måneder etter fødsel egentlig?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...