Sølvi77 Skrevet 14. desember 2008 #1 Skrevet 14. desember 2008 På torsdag fikk jeg en presang av en veninne, badeskum og såpe som jeg skulle kose meg med. Syns det var en kjempefin presang, men lukten var Lavendel, det klarer jeg rett og slett ikke. For meg er det bestemor lukt.. På fredag troppet jeg opp hos Såpe for å bytte, men pga hygiene regler kan man ikke bytte såper. Den regelen er i og for seg grei nok, men jeg ble så lei meg og utenfor at tårene bare kom. Hva skulle jeg med såper med Lavendel lukt?? -og hva skulle jeg nå bade i? (falt meg ikke inn at jeg faktisk kunne kjøpe en selv).. Damen i butikken spurte fint om jeg ikke kunne gi settet i presang til noen andre? Da tutet jeg at jeg ikke kjente noen så gamle som likte denne lukten! Var så utenfor at jeg måtte ringe mannen min, han trøstet så godt han kunne stakkars, mens han prøvde å skjule latteren! Kjære vene! Er det mulig? Tenk å bli så emosjonell? Tror jeg skal holde meg langt unna butikker heretter!!
Sjøgress Skrevet 14. desember 2008 #2 Skrevet 14. desember 2008 Hehehe!! Kjenner meg så godt igjen! Vi har en 4-åring som plutselig har begynt å oppføre seg som en liten trollunge hjemme nå, de siste dagene. (Tror nok han kjenner på stresset, termin var den 8.12., og vi voksne her hjemme går nok litt for mye og VENTER nå..) I dag begynte jeg å STRIGRÅTE da han ble sint på meg og sa han skulle slå meg! Stakkars mannen min, måtte inn og ta affære, da:) Sendte småen inn på rommet sitt med beskjed om at slikt får han ikke si til sin mor, men var jo bare såvidt han greide å la være å le da han kom ut i stuen til meg igjen! Huff, ikke greit å være så hormonell...
Hakkamella Skrevet 14. desember 2008 #3 Skrevet 14. desember 2008 Nei det er overhode ikke greit å være så emosjonell. Stakkar deg, da! Selv har jeg også tider der jeg er vanvittig emosjonell. F eks når mannen min ligger ved siden av meg og bare ser på meg med så mye kjærlighet i blikket. Da stortuter jeg! Eller som i ettermiddag (himle med øynene) da vi spiste middag... jeg gråt fordi vi spiste svineribbe til middag!!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå