Gå til innhold

Julekortregnskapet

Anbefalte innlegg

Skrevet

37 ut, 2 inn. De 35 kan risikere å strykes av lista for alltid, selvsagt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du aner ikke hvor effektiv jeg er når jeg setter igang, jul ja.....jeg får vel starte snart

Skrevet

Du får lese Dopplers lille sneips alternative julekveldsvise nedenfor for å komme i stemning.

Skrevet

jeg har fått 1 inn og sendt ut 0, så jeg går i pluss :)

Skrevet

Arrgh, kanskje jeg faller for min egen godhets øks. Egt bør man bare sende ut MASSE annethvert år, og ingen i mellomårene, da vil man gå i godhetspluss ett år, og julekortpluss neste år. At jeg ikke lærer... men det er ennå ti dager å gjøre det på, i det minste får jeg sparka en masse andre folk i ræva så de sender til meg.

Gjest Siklerotte
Skrevet

Sendt ut NULL og kommer ALDRI til å sende ut - men jeg får dessverre masse uønskede julekort allikevel. Ofte med en drøss av bilder og en halv roman om årets opplevelser. Jeg sender ikke - jeg vil ikke ha, kan ikke folk bare skjønne?

Skrevet

Nei, vi driter i om du vil ha, vi kjenner oss dødsflinke og snille bare vi får sendt.

Gjest Siklerotte
Skrevet

Ja, og det er jævla synd. Det blir søppel for meg.

Skrevet

Hjælper ikke. Jeg lager verdens fineste julekort og det eneste du oppnår ved å kaste det er ekstremt dårlig samvittighet.

Skrevet

2 inn, ingen ut enda! heldivis har eurofoto sendt de så da får jeg de vel snart! hehe

Gjest Siklerotte
Skrevet

JA, de tror jo alle julekortene er så fryktelig fine, men de er det ikke. Og nei, det fins ikke dårlig samvittighet. Kanskje jeg skal brenne dem i år da, til forandring.

Skrevet

Jeg er fremdeles blodfersk i julegamet, så jeg er mer tilbøyelig til å ta deg enn andre som opererer på mitt nivå. Du har just gjort meg bevisst på at å lage jul faktisk innebærer å forholde seg til mennesker som ikke bor i gangavstand.

Jeg har forøvrig fått ett julekort. Veldig overraskende. Det er det første på denne siden av 2000 tallet.

Skrevet

7 inn, 0 ut. Jeg er nok i faresonen for å havne på en slik liste som du nevner...=)

Tenkte å ta bilder av snuppa i morgen gjøre klar kortene så fort som mulig.

Skrevet

Jeg synes faktsik det er ganke smålig å føre regnskap over mottatte kortet i stedet for å glede seg over de kortene man faktisk får! Tenk på de som ikke får njoen! Hvordan ville du...

Æsj, nei, klarte ikke å engasjere meg i dette likevel. Stikker over på anonym.

Skrevet

Vi har fått 3 og gitt bare to så langt. Har en hel haug liggende klar til å skrive under og sette på frimerker.

Skrevet

Oppdatert: 37-3. Og snøen laver ned, og jeg har klipt av meg alt håret og kjøpt passelig hetsende julegaver. En ok dag.

Skrevet

Hetsegave: Kvalisfiserer en Sloggitruse i størresle 52 i gave til en som fødte for 4 uker siden? Det fikk nemlig jeg i fjor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...