Gå til innhold

jaaa! Er ferdig med julegavene


elize m/3 prinsesser & 1 prins

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannet meg opp og dro på kjøpesenteret i fullstendig kaos idag bare for å bli ferdig! Og det er såå deilig! Så tidlig ute har jeg aldri vært før.. Nå mangler jeg bare 3 fl vin, samt å sendt to pakker nordover i morgen - Så er alt ferdig!

 

Bare en lett husvask som mangler nå og juletreet. Så nå skal jeg jammen nyte denne uka før jul. Ordne alt klart til bebisene kommer ( i tilfellle de finner på å komme ut litt før tia) gå på kafe, frisørbesøk og bare kose meg når ungene er på skolen og mannen på jobb:o)

 

*tihi*

 

Ohhh hærlige julestemning!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...