elize m/3 prinsesser & 1 prins Skrevet 14. desember 2008 #1 Skrevet 14. desember 2008 Mannet meg opp og dro på kjøpesenteret i fullstendig kaos idag bare for å bli ferdig! Og det er såå deilig! Så tidlig ute har jeg aldri vært før.. Nå mangler jeg bare 3 fl vin, samt å sendt to pakker nordover i morgen - Så er alt ferdig! Bare en lett husvask som mangler nå og juletreet. Så nå skal jeg jammen nyte denne uka før jul. Ordne alt klart til bebisene kommer ( i tilfellle de finner på å komme ut litt før tia) gå på kafe, frisørbesøk og bare kose meg når ungene er på skolen og mannen på jobb:o) *tihi* Ohhh hærlige julestemning!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå