Jentemamma-03&Guttemamma-07 Skrevet 14. desember 2008 #1 Skrevet 14. desember 2008 Noen som har fått det mnd her? Jeg lurer på om jeg har fått igjennom vedtaket mitt på Rehabiliterings penger og fått etterbetaling på 6mnd. Sjekket kontoen i går og var en veldig stor pengesum på kontoen min.Har ikke torret og brukt av dem enda tilfelle det er er en feil. Sjekket utbetalingen for rehabiliterings penger for desember og det var 16.des. Snedige greier.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2008 #2 Skrevet 14. desember 2008 Jeg fikk stønad i form av rehabiliteringspenger i flere å og de har alltid hatt det med å komme 2-3 dager før gitt utbetalingsdato så det kan være dem ja.
Jentemamma-03&Guttemamma-07 Skrevet 14. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. desember 2008 Åhh, det hørtes lovende ut ;D Det sto på nettbanken at pengene var fra nav så håper bare det er rehabiliterings penger jeg har fått ;D Skal uansett ringe og høre imorgen Takk for svar
Jentemamma-03&Guttemamma-07 Skrevet 14. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. desember 2008 Var fredag dem hadde kommet inn til meg også
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2008 #6 Skrevet 14. desember 2008 Da er det nok rehab.pengene dine:) Det kommer uansett et bilag om noen dager, så ser du hva det er du har fått...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå