Gå til innhold

når folk ber seg sjøl i jula?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er et vennepar av min samboer,som jeg nesten ikke kjenner.

Dem har bedt seg sjøl på julaften til oss,samboer sa det til meg i dag.

Er det uhøffelig å si at det ikke passer ,at vi vil være for oss selv julaften? Synes det er litt fekk jeg da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde jeg aldri godtatt. Ingen normale mennesker inviterer seg selv til noen på selveste julekvelden. Sett foten ned!

Skrevet

Ehm, jeg hadde nok reagert litt på det ja.. Julaften føler jeg er for den nærmeste familien, ikke venner. Men det er sikkert fordi det er det jeg har vokst opp med. De kan jo ihvertfall ikke bare be seg selv mener nå jeg. Trodde du bare mente at de ba seg selv en dag i jula, i romjula tenkte jeg da. Men når det viser seg at det er på selveste julaften synes jeg man må få lov til å reagere litt. Hadde det vært et nært vennepar skulle jeg ha gått med på det, men du sier jo at du nesten ikke kjenner dette paret. Da synes jeg det paret skal respektere at dere vil feire jul alene og at de heller kan komme 1.juledag eller noe sånt.

Skrevet

takk for svar begge to ,ja jeg skal nok klare å si at det passer dårlig ,synes at vi skal bare være sammen med de nermeste.

Skrevet

Om det hadde vært en enslig person hadde jeg forstått det, men et par burde fint klare å lage jul selv :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...