Desemberprins kom 20des :) Skrevet 14. desember 2008 #1 Skrevet 14. desember 2008 her er det han som har,jeg har tilsammen 1 sort sekk og det er inkl ytterjakker:)
erteposen + 4 Skrevet 14. desember 2008 #3 Skrevet 14. desember 2008 Han har mer klær som er i bruk. Jeg samler på klær fra visse tidsepoker, men har akkurat nå en liten hverdagsgarderobe. Han er veldig flink med klær, og har kjørt samme stilen i flere år. Gubben vet hva han vil ha, og kjøper kvalitet foran meg som impulskjøper. Han kler seg rett og slett bedre enn meg:/
Silje og Vaniljebollene Skrevet 14. desember 2008 #4 Skrevet 14. desember 2008 Han kjøper nye klær hver gang han ikke gidder å vaske, så det er han ja, uten tvil. I tillegg er de dobbelt så store som mine, så mitt klesskap ser utrolig stusselig ut i forhold til hans som dørene ikke kan lukkes i.
♡Lykkelig med en av hver♡ Skrevet 14. desember 2008 #5 Skrevet 14. desember 2008 Det er meg uten tvil..Jeg har ca 3/4 av klesskapet..uff..
Blåmandag¤ Skrevet 14. desember 2008 #9 Skrevet 14. desember 2008 Han, en det er mest fordi han aldri kaster noe. Og jeg kaster og gir bort mye. Hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå