rrrampeguttmamma`n Skrevet 14. desember 2008 #1 Skrevet 14. desember 2008 Er en sånn pakke med tre lipglosser fra apoteket for lite til en jente jeg ikke ser så ofte? Datteren til en venninne.. Har mer kontakt med moren hennes altså..
Gjest Skrevet 14. desember 2008 #3 Skrevet 14. desember 2008 hvor gammel er jenta og ja jeg ville synes det var litt stusselig...
tante grusom master of law Skrevet 14. desember 2008 #4 Skrevet 14. desember 2008 Jeg synes det virker helt ok da, ut fra det du skriver:)
rrrampeguttmamma`n Skrevet 14. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. desember 2008 14.... Snakker veldig sjelden med henne, men har endel kontakt med moren..
Gjest Skrevet 14. desember 2008 #6 Skrevet 14. desember 2008 jeg ville nok gitt noe ved siden av, men gir du til moren også? er jo du som må kjenne på hva du synes er greit ifht hvor mye du kjenner henne.. men jeg ville kanskje lagt ved noen hårstrikker eller kule armbånd eller noe, finnes jo mye fint og billig av sånt å legge med
rrrampeguttmamma`n Skrevet 14. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 14. desember 2008 Det er sant.. gir ikke så mye til moren heller da.. sånn pakke med lue og hals i ull fra apoteket.. storhandel der hehe Hun er mye ute så tenkte det var en grei gave.. Synes julegavehandel er litt vanskelig hehe vil jo at folk skal bli glad for gavene uten at det blir altfor dyrt også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå