♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 14. desember 2008 #1 Skrevet 14. desember 2008 Hadde nå en mann på døra med bøsse for et eller annet... tittet ikke så nøye på det, men tydelig vis at han skulle samle inn penger for noe... var noe om hjemløse barn eller noe... Men trodde at det opplyste man om i avis og tv jeg.... og kan ikke si at jeg har hørt noe om det... Dette er foresten i Sarpsborg
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 14. desember 2008 #2 Skrevet 14. desember 2008 aner ikke? men er nok juks...
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 14. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. desember 2008 Er det jeg tenkte også! Men han hadde sann info lapp på jakka. men gadd lissom ikke å se så nøye, sa bare nei takk og lukket døra igjen....
Gjest Skrevet 14. desember 2008 #4 Skrevet 14. desember 2008 ja de var ute om det på tv2 for en tid tilbake der de snakket om folk som kom med bøsse og latet som om at det var til en god sak...man skulle va forsiktig med å gi sa de og det skulle va lås som man må bruke nøkkel på på de bøssen som ble brukt...denne pinnen var ikke lenger på grunn av at det var ikke sikkert. de som gikk med bøsser skulle ha info med seg som de kunne vise frem og som vi kunne lese om. det skal og annonseres i aviser eller annen oppslag om at no er det bøssebærere ute å går og at det går til den og den saken.
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 14. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. desember 2008 Han hadde ikke med seg noe info jeg kunne få! Han hadde kun sann legitimasjons greier på jakka.... men så som sagt ikke så nøye på det.... Men ble bare så usikker her... Nå er han nok langt vekk herfra... men vet lissom ikke jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå