ninjo skal bli storebror Skrevet 14. desember 2008 #1 Skrevet 14. desember 2008 Håper ikke jeg inbiler meg tilng her. Men er utrolig trøtt om dagen kan sove når som helst på dagen og like godt på natta. Kjenner at jeg er mere sulten, Velid lyst på godteri også synes jeg alle bukser "klemmer" for mye rundt live (kanskje jeg bare begynner å bli trykk) Noen flere som har det slik?
happygilmore Skrevet 14. desember 2008 #2 Skrevet 14. desember 2008 Oi! Høres ut som du har noen tegn ja Er frustrerende å gå å kjenne på sånt, når man ikke får svar på dagen. Når til uka har du ikm? Jeg har ikm torsdag eller fredag, tror jeg. Innbiller meg å ha kjent masse i flere dager, faktisk; hard mage, vondt/ømt nederst på magen og i siden, stikker i korsrygg, halebein og mage, sulten/mett omhverandre, svimmel, trøtt, fortere andpusten og sliten, humørsvingninger, kald og tett... Alt sånt kan jo komme av så mye annet, pluss at jeg sikkert kjenner etter (for) mye. Har tatt flere negative tester, men slutter ikke å håpe før mensen kommer
ninjo skal bli storebror Skrevet 14. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. desember 2008 Har IKM søndag. Spennede og frustrerende dette. Prøver å ikke tenke på det, men det er jo helt umulig!!! Droppet julebords fest i går også med tanke på om jeg er gravid. Dro hjem tidlig for orket ikke alle spørsmålene om hvorfor jeg ikke drakk.
ta|ie Skrevet 14. desember 2008 #4 Skrevet 14. desember 2008 Har IKM søndag... Har vel ingen spes. symtomer. Men har valgt å ikke være så hysterisk på jakt etter tegn denne mnd. Blir bare så utrolig skuffet. :/
KarLuc +1? Skrevet 14. desember 2008 #5 Skrevet 14. desember 2008 kan no hive meg på her eg og ikke mye symtomer egentli... sitter med influensa, så har nok med det..... men har hatt en del mussinger og utflod siste dagene........ men kan være tr som kommer tidli??? men håper ikke på for mye...
elisabetten Skrevet 14. desember 2008 #6 Skrevet 14. desember 2008 hei godjenta klar for søsken, jeg er i akkurat samme båt som deg. har ei datter fra før, skal ha mens neste helg, har influensa, murringer og utflod!! lett å lete etter tegn fa, prøver å ikke tenke for mye, men det er jo umulig da... lykke til
Mamma-til-3-jenter Skrevet 14. desember 2008 #7 Skrevet 14. desember 2008 Jeg har ikm i morgen, og har ETT eneste symptom, og det er at tr ikke har vist ett eneste tegn til å komme enda!! Og jeg pleier å spotte i ett par dager før mensen kommer, og har ofte menssmerter før den kommer også... Men har testet, og bare fått negativt... :-(
babyklar er lykkelig :) Skrevet 14. desember 2008 #8 Skrevet 14. desember 2008 vet ikke helt om jeg er gravid da... men har nå prøvd ihvertfall Har veldig hjertebank, hvit utflod og stikkinger i magen. særlig på høyresiden. og er ellers litt uvel... men er ikke så sikker på at det kan være graviditet.... må jo være utrolig lite hormoner i omløp enda, dersom det i det hele tatt er noen.. kan jo ikke være mange dager siden egget har festet seg, dersom det har det i det hele tatt. har IKM engang mellom torsdag og lørdag.... andre som har mye hjertebank?
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 14. desember 2008 #9 Skrevet 14. desember 2008 Hei! Har vel ikke noen veldig tydelige symptomer på om jeg har blitt gravid eller ikke. Forrige pp hadde jeg alle symptomer i over 1 uke før IKM, så denne gangen har jeg prøvd å ikke kjenne etter så mye. Det eneste jeg synes jeg har er litt ømme pupper og at jeg til tider føler meg litt trøttere enn vanlig... Føler meg bare mer sliten liksom, men det kan være for at det er desember måned, mørketiden, sliten av å jobbe, lengter etter ferie osv, osv... men det er klart - jeg håper jo at spiren sitter denne gangen! Selv om det bare var 1 pp forrige måned, ble jeg jo selvsagt skuffa da TR kom... Er bare 2 pp nå, men sluttet på pillen i august - så har ventet på å bli gravid i ca 4 måneder nå - så håper, håper, håper, hehe =) Lykke til alle sammen!!!
happygilmore Skrevet 14. desember 2008 #10 Skrevet 14. desember 2008 Oi, jeg har faktisk hatt mye hjerteklapp disse dagene, har ligget våken pga det - men ante ikke at det kunne være et graviditetssymptom! Da krysser jeg av for enda ett Synes jo du ramser opp mye, så håper du føler riktig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå