Gå til innhold

Bunad på julaften?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hva min lille gutt skal ha på seg på julaften. er det vanlig å ha bunad/festdrakt på julaften? hva skal deres 2-3 åringer ha på seg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

4 åringen skal ha bunad, babyen skal ha nissedrakt ;)

Skrevet

Det var meningen at alle 4 gutta, 6 mnd, 4 åg, 5 år og 11 år skulle ha dress, Men på shoppingturen i dag kjøpte jeg name it festdrakt til minsten :-)

Skrevet

synes han er såååå søt i bunaden sin :) må jo bruke den nå.. er snart for liten

Skrevet

Hos oss har vi tradisjon med å bruke bunad alle mann. Det samme har svigerfamilien så her blir det bunad hver jul =)) Det er jo kjempe greit, for da slipper jeg ihvertfall å prøve finne annet pentøy....

Skrevet

Minsten på snart 3 år skal ha dress. Aldri brukt bunad på julaften, selv om vi har det.

Skrevet

Mange små barn i kirken har bunad på seg julaften. Mine skal kanskje ha det. Ser litt an hva faren skal ha på seg.

Skrevet

Her har vanligvis hele familien bunad på seg på julaften.

Skrevet

aldri hørt om bunad på julaften før inne her jeg.... men blir aldri bunad på julaften her gitt...

Skrevet

Hva i all verden er galt med å bruke bunad på julaften?

Skrevet

Vi har bunader hele gjengen julaften ettermiddag/kveld. På morningen/dagen er det nissedrakter eller pysjen på unga :)

Skrevet

ikke noe galt i det.... jeg er bare ikke vant med det, og orker ikke gå rundt i den på julaften... det blir helt feil for min del.... men sånn er tradisjoner... de er ulike.. hver enkelt hart sin egen.. :o)

Skrevet

har dere tradisjon med å pynte dere 1 juledg og.. selv om dere bre er hjemme?

Har ingen tradisjon med bunad på julaften ettersom det ikke er så mange som har bund i familien. Men i år blir det det på lillegutt.. en gang må jo være den første :)

Gjest Sauen - preggers
Skrevet

Jenta mi skal ha på seg kjole på julaften.

Bunaden min kommer jeg ikke inn i lenger, og det skal mye til før jeg gjør det også tror jeg...hehe=) min mor spøkte med at jeg kunne bruke bunad på 17 mai, da har jeg 9 dgr til termin...=P

Skrevet

Vi har aldri brukt bunad på julaften, selv om vi har det. Min gutt på 3 år skal ha penantrekk fra Mexx, mens jenta på nesten 1 år skal ha verdens søteste rosa kjole. Jeg skal ha kjole og bolero og sambo blir vel fin med mørk bukse og skjorte.. :o)

Skrevet

Her bruker både jeg og ungene bunad, men ikke mannen min. Han er ikke norsk så han synes det ville være litt sært.

Skrevet

Nei, her blir det joggebukse på tjukka og kjole på toåringen og tremånedingen. Bukse og skjorte på mannen.. Bestemor tar vel på seg en kjole. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...