Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøver å tenke ut hva jeg trenger til babyen kommer, er i april så er kanskje litt kaldt enda... Har alt av utstyr, bare mangler litt klær :) Hva har dere kjøpt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også termin i april. Har kjøpt litt små-pjus:

-sparkebukse

-5-6 bodyer

-2 par sokker

-3 pysjamaser

-2 dundyner (en til vogn og en til seng)

-2 sengesett til vogn og ett foreløpig til seng (har tenkt å ha 2 til hver)

-bamser:)

-lammeskinn til vogn (tilbud på Barnas Hus i dag). Mulig vi ikke får brukt det før i september/oktober da, men. Har vel ikke det i vogna i april/mai?

-gasskluter fra Princess (skal visst være veldig bra, og så er de billige-3 for 10 kr!)

Alle de "store tingene" blir kjøpt i januar/februar:)

Skrevet

Har termin i slutten av mars og har kjøpt vogn (TKF Joggster Twist), arvet springkelseng, og vugge er på vei. Har kjøpt litt klær, arvet en del. Har strikket såkalt "hentesett", ullteppe, ullsokker og en minilusekofte ;-)

Skal kjøpe bilstol etter nyttår (og ny bil *gurgle*) og noe å stelle Junior på (stellebord, stellematte el).

Har ikke kjøpt noe av sånt man trenger som gulpekluter og de andre småtingene. Regner faktisk med at jeg ikke kommer til å kjøpe noe særlig mer enn disse hygieneartiklene før fødsel heller. Butikkene er jo oppe etter Junior har kommet til verden også.

Skrevet

Syns det er veldig morro å handle inn litt da å da, har bare kjøpt på salg så å si , men hvilke str har dere kjøpt?? Har noe i 56, å noe i 62, tenkte i tilfelle babyen var stor ;) De andre i familien har fått på 4-5kg.. Men bør jo ikke gjelde meg likevel ;)

Skrevet

Vi har også termin i begynnelsen av april. Vi har kjøpt veldig lite, og bare fordi vi har funnet til god pris. Så vi har kjøpt vogn (brukt), bilsete (nytt til halv pris), en sommerpose, en liten bamse og ellers ingenting. Så har vi fått en brukt vippestol av familie. Vi vet at vi får en del til jul også, så derfor har vi ikke kjøpt inn mer. Dessuten føler vi vel at vi vil vente. Vi hadde nok ikke kjøpt det vi allerede har kjøpt heller, hvis det ikke var for at vi fikk så gode priser.

Vi er sikkert litt "overtroiske" - litt redd for å handle inn for mye for tidlig...

Skrevet

Jeg har kjøpt fire bodyer, 2stk sparkebukser, laken, dynetrekk, bilstol,stellematte og to kurver for å ha stellekremer og slikt i. Mangler nå bare babybaggen til vogna vår og en vippestol. Jeg vet vi får en del klær. :) Så vi har kommet ganske langt. Det meste er kjøpt de to siste ukene. Gleder meg til babyen kommer nå. Jula går fort og plutselig kommer mars/april. :) Har termin 10.april.

Skrevet

jeg har termin i mai og har ikke kjøpt noe som helst=)=)

Har et barn fra før og da har vi jo vogn, bilstoler ( i alle faser) sprinkelseng, stellebord, dyner, soveposer, sengklær, vanligeklær og leker i fleng=)=)

Min erfaring fra sist var at det var veldig greit å ha alt i hus før babyen kom, jeg hadde verken tid eller interesse av å gå i butikker etter fødselen. Ville bare vere hjemme med mini å kose meg=)=)

Kjøpte mange klær sist, men den første mnd så brukte babyen bare body og sokker=)=) så det var ganske bortkastet med alle de fine søte små klærna jeg hadde kjøpt =)=)

Tenkte kansje jeg skulle kjøpe en kurv denne gangen som står på stativ så babyen kan sove i stua i?? Det er det eneste jeg kan tenke meg jeg kjøper.

Skrevet

Oi så flinke dere er som har handlet inn så mye! Har termin 23 april og har kjøpt en body str. 50 (som jeg sikkert aldri får brukt, men den var så søt, og de hadde ikke flere str. igjen...=P) og så har jeg bestilt to tøybleier for å se hvordan de ser ut! Blir en del shopping i januar tror jeg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...