venter_baby_i_august<3<3<3 Skrevet 14. desember 2008 #1 Skrevet 14. desember 2008 Endelig.. I dag fikk vi positiv test etter å ha 6 pp bak oss Veldig glad det endelig sto gravid i det lille vindu Vi kommer til å fortelle familien det på julaften Er det noe som har en idè på hvordan? Litt morsom måte liksom?? Gleder meg så veldig nå
ZigZag er 2 barnsmor! Skrevet 14. desember 2008 #2 Skrevet 14. desember 2008 Gratulerer så mye! Du og jeg har termin på likt da. Spennende! Jeg er også ute etter morsomme måter å fortelle det på. Her i huset blir det vel lille snuppa på 2 år som står for den delen tenker jeg...
Prinsesse Gidderikke! Skrevet 14. desember 2008 #3 Skrevet 14. desember 2008 Gratulerer så mye!!!!! Kanskje du kan kjøpe en kopp til hver hvor det står "Verdens beste bestemor/bestefar/onkel/tante" eller lignende på. Kan jo være gøy å se om de tar hintet.
venter_baby_i_august<3<3<3 Skrevet 14. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. desember 2008 ZigZag : tusen takk for det nåh, så nydelig gleder meg sånn til å fortelle det Alene med nurket: jeg kjøpte faktisk sånne krus i dag, men er åpen for forslag altså Blir utrolig spennende å se reaksjon, pga svigermor og familien min har mast en god del.. hihi
ZigZag er 2 barnsmor! Skrevet 14. desember 2008 #5 Skrevet 14. desember 2008 Jeg hadde egentlig tenkt til å putte graviditetstesten inn i en ballong og blåse den opp. Hadde planlagt at datteren vår skulle gi ballongen til min mann sammen med en nål han kunne stikke hull på ballongen med....Meeeeeen han skjønte hva jeg drev med på badet når jeg testet så han kom inn og dermed ble det ikke noen overraskelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå