Gå til innhold

JIPPI :)

venter_baby_i_august<3<3<3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig.. I dag fikk vi positiv test etter å ha 6 pp bak oss :) Veldig glad det endelig sto gravid i det lille vindu :)

Vi kommer til å fortelle familien det på julaften :)

Er det noe som har en idè på hvordan? Litt morsom måte liksom?? :)

Gleder meg så veldig nå :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye! Du og jeg har termin på likt da. Spennende! Jeg er også ute etter morsomme måter å fortelle det på. Her i huset blir det vel lille snuppa på 2 år som står for den delen tenker jeg...

Skrevet

Gratulerer så mye!!!!!

Kanskje du kan kjøpe en kopp til hver hvor det står "Verdens beste bestemor/bestefar/onkel/tante" eller lignende på. Kan jo være gøy å se om de tar hintet.

Skrevet

ZigZag : tusen takk for det :) nåh, så nydelig :) gleder meg sånn til å fortelle det :)

Alene med nurket: jeg kjøpte faktisk sånne krus i dag, men er åpen for forslag altså :) Blir utrolig spennende å se reaksjon, pga svigermor og familien min har mast en god del.. hihi :)

Skrevet

Jeg hadde egentlig tenkt til å putte graviditetstesten inn i en ballong og blåse den opp. Hadde planlagt at datteren vår skulle gi ballongen til min mann sammen med en nål han kunne stikke hull på ballongen med....Meeeeeen han skjønte hva jeg drev med på badet når jeg testet så han kom inn og dermed ble det ikke noen overraskelse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...