Gå til innhold

Livet er fullt av overraskelser....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Testet positivt i går og venter altså nr 2. Hadde ikke planlagt å bli gravid før til sommeren fordi jeg akkurat har startet i ny jobb (begynte 3 november). Det er en fast jobb og jeg trives kjempe godt. Føler allikvel at jeg er skikkelig kjip som blir gravid allerede nå....Men det er ikke noe å gjøre med det nå! Håper dette svangerskapet blir bedre enn det første mitt sånn at jeg kan jobbe lengst mulig.

Gleder meg til å få følge av dere de neste 9 mnd:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer og velkommen inn til oss ;-)

Skrevet

Gratulerer så mye spiren :-)

 

*klem*

Skrevet

Tusen takk for hyggelige gratulasjoner, jenter. Er jo ikke mange som vet dette enda, og da er det hyggelig å kunne dele det med noen:-)

 

Skrevet

Jeg tror jeg husker deg fra jeg var her med første mann i 2006. Trist å høre at du mistet jenta di...

Klem fra

Skrevet

Denne var til KiNaRiAd!

Skrevet

Gratulerer så mye med spire i magen, og velkommen inn hit :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...