ZigZag er 2 barnsmor! Skrevet 14. desember 2008 #1 Skrevet 14. desember 2008 Testet positivt i går og venter altså nr 2. Hadde ikke planlagt å bli gravid før til sommeren fordi jeg akkurat har startet i ny jobb (begynte 3 november). Det er en fast jobb og jeg trives kjempe godt. Føler allikvel at jeg er skikkelig kjip som blir gravid allerede nå....Men det er ikke noe å gjøre med det nå! Håper dette svangerskapet blir bedre enn det første mitt sånn at jeg kan jobbe lengst mulig. Gleder meg til å få følge av dere de neste 9 mnd:-)
Musemor med tre søte små Skrevet 14. desember 2008 #2 Skrevet 14. desember 2008 Gratulerer og velkommen inn til oss ;-)
Kjærlighet <3 Skrevet 14. desember 2008 #4 Skrevet 14. desember 2008 Gratulerer så mye spiren :-) *klem*
ZigZag er 2 barnsmor! Skrevet 14. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 14. desember 2008 Tusen takk for hyggelige gratulasjoner, jenter. Er jo ikke mange som vet dette enda, og da er det hyggelig å kunne dele det med noen:-)
ZigZag er 2 barnsmor! Skrevet 14. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 14. desember 2008 Jeg tror jeg husker deg fra jeg var her med første mann i 2006. Trist å høre at du mistet jenta di... Klem fra
ZigZag er 2 barnsmor! Skrevet 14. desember 2008 Forfatter #8 Skrevet 14. desember 2008 Denne var til KiNaRiAd!
Curly-mor :) Skrevet 15. desember 2008 #9 Skrevet 15. desember 2008 Gratulerer så mye med spire i magen, og velkommen inn hit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå