Gå til innhold

Guuuuud som jeg gruer meg til i morgen....:o(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da skal vi på undersøkelse med jenta for å kanskje komme noe nærmere hvorfor hun ikke vokser som hun skal. De skal ta røntgen av hånden hennes for å måle noe der, og de ska ta ul av magen. Ikke nok med at hun ikke er helt velforlikt med de i hvite frakker skal hun dessuten øte fastande kl 09.00, så hun kommer jo å være sulten å sut i utgangspunktet. Sukk stakkars liten.

Og om jeg gruer eg til i morgen så gruer jeg meg enda mer til den 17, da vi skal møte barnelegen og diskutere eventuelle funn av røntgen, ul, og alle de dussinvise bodprøvene som ble tatt sist. Så hvorda veien blir videre.

Kryss fingrene om at de ikke finner noe galt, men bare konstaterer at hun er liten til vekst. !!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

krysser fingrene for at alt er ok! :)

hvor liten er hun og hvor gammel? (du må ikke svare :)

Skrevet

Krysser fingrene og sender dere varme tanker:)

Skrevet

Sorry at det tok litt tid før jeg svarte. Har vært på trening og sett en nydelig dokumentar om Pandaer. :o))

Hun er 3 år og ikke lenger en 86 cm. Hun har en ganske vanskelig forhistorie da hun var veldig syk de 3 første mnd av sitt liv. Derfor har hun vært nøye fulgt opp av barnelege.. De har aldrig målt henne opp mot standard kurve men målt henne etter hennes egen kurve.

Nest siste gang vi var hos legen hadde hun duttet litt fra sin egen kurve, men om hun hadde vokst tilfredstillende til sist gang vi var hos legen skulle hun bli frisk skreven, men det ble hun da altså ikke. Hun hadde dalt enda mer fra sin egen kurve og det var så mye at det ikke anses som normalt. Sukk.

Orker ikke gjennfortelle hele historien hennes men du kan lese den på www.swedishflower.piczo.com , om du vil. På "Iselin"

Skrevet

Takk for støtten jenter. :o)

Skrevet

Håper det beste for dere!!

*krysserfingre*

Skrevet

Hei!

Har vært inne på hjemmesiden din og grått noen tårer....

Så vondt å lese om nydelige, lille Marius som ikke fikk leve.

Veldig trist! Jeg har selv mistet ei lita jente......<3 <3 <3

Lykke til med Iselin! Ei utrolig nydelig jente! :)

Skal tenke på dere fremover....og ønske dere alt godt!

Mange klemmer fra meg :)

Skrevet

Først og fremst; gud, for ei nydelig jente! Utrolig vakker! Og hun så ikke liten ut på bildene? Men uansett, lykke til i morgen! Krysser fingrer og tær for at alt går bra=)

Skrevet

Masse lykke til, skal krysse fingrene :)

Skrevet

jeg har også en datter som er liten for alderen...brukte str 86 når hun var 3 år og nå er hun 4 og bruker 92...

har også vært oppfulgt på sykehuset av barnelege en gang i året og har tatt røngten 2 ganger av hånden hennes.

alle blodprøver de har tatt var fine og de sier bare at det er arvelig belastet...

hun er lita og tynn, men har veldig god matlyst og er ikke redd for å smake på ting og spiser det hun får servert...men legger ikke på seg...

hun er veldig plaget med hard mage noe hun har vært stort sett siden hun ble født...

nå var vi å tok røngten i oktober, så nå skal vi ikke på ny kontroll på sykehuset før hun er 7 år for ny røngten av hånden og da skal de sammenligne med de andre bildene og vil se hvor høy hun blir nå hun blir voksen sånn ca iallefall...

skal eneste på kontroll på helsestasjon en gang i halvåret for å sjekke høyde og vekt....

Skrevet

Masse lykke til og kryssing av alt jeg har.

Skrevet

Hei, jo undersøkelsene gikk veldig bra. Hun var så flink :o) mammas lille hjerte :o)). Til tross for at hun var sulten som en ulv (hun måtte møte fastende. Så var hun utrulig tålmodig og samarbeidsvillig. Hva gjelder røntgen av hånden vet vi ikke noe, men selve ul som var av nyrer, urinblære, lever og milten ,så sa han som tok det at alt så helt fint og normalt ut.

Nå venter da møte med Barnelegen på Onsdag ( 17), da han har gått igjennom alle blodprøvesvar. (ble tatt 6 rør blod for en liten stund siden), samt røntgen og ul, og så får vi vite gangen videre. Gruer meg mest til den. Det jeg er mest redd for er at de skal finne noe av de stofskiftesykdomene de mistenkte i starten ;o(

Men hvis dere alle fortsetter og tenke positive tanker og sende oss varme så håper jeg alt er i sin skjønneste orden.

Dere er supre jenter, den støtten dere viser er gull verdt.

Klem

Skrevet

MyTwoPrecious;

Synes det minner veldig om min Iselin. Hun er glad i mat og ikke redd for å prøve nye ting. Men hun legger ikke på seg noe særli og ,vokser lite.

Hold meg gjerne oppdatert. Da vi med småtroll må holde sammen , hehe ;o))

Skrevet

Da er det snart dags å reise til legen å få vite svarene på alle prøver som er tatt. Gruer meg, håper inderlig at de ikke finner noe alvorlig om de nå finner noe som helst. Hold tummene. kl 14.30

Skrevet

Masse lykke til.

Krysser fingre, og sender varme tanker over <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...