BlessItBe Skrevet 14. desember 2008 #1 Skrevet 14. desember 2008 Ja, i går (Lørdag) Gikk d faktisk opp for meg at jeg faktisk skulle hadd mensen fr 7 dager siden!!! Merkelige greier, mensen bruker alltid å komme til rett tid med unntak av noen få dager (1-3) Men aldri hele 7 dager over tiden, det tror jeg aldri at jeg har opplevd. Hadde egentlig helt gitt opp dette med å bli gravid jeg. Første mensdag var 9 november, har en normal syklys på 28 dager ca.. Vi hadde sex på egglønsingsdagen og dagen etter.. Pluss mange dager etter og rundt nå da jeg skulle hatt mensen. Jeg har egentlig sluttet med dette å tro at jeg er gravid, nesten gitt opp.. Tenker litt på å kjøpe en test og teste, men vil jeg få et negatvit svar igjen???? er så deprimerende... Dette er den første gangen jeg ikke konstant går å tenker på barn, bare førts nå når jeg er 7 dager forsinka... Huff, hjernen spiller meg vel et puss...
SuperKlar86Gravid Skrevet 14. desember 2008 #2 Skrevet 14. desember 2008 Oj- det høres virkelig ut som du er gravid da!! Jeg ville tatt en test altså...:0)
BlessItBe Skrevet 14. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. desember 2008 Ja, hadde jo vært gøy om det hadde klaffet denne ganger etter å ha prøvd siden april, nesten så man gir opp vettu. Håper jeg finner et søndagsåpent apotek:)
SuperKlar86Gravid Skrevet 14. desember 2008 #4 Skrevet 14. desember 2008 Ja, skjønner deg veldig godt! Vi prøvde 4 ganger i fjor, også ble jeg gravid. Men mistet desverre i uke 10. Så ventet vi me prøvinga til september i år, og er nå da 4 pp. Jeg er en alt for utolmodig sjel. har alltid trodd at det var sååå lett å bli gravid. Før var jeg redd for å glemme bare en p-pille, for at jeg plutselig skulle bli gravid. Men nå skjønner jeg at det ligger litt mer jobb og timing til.... Lykke til med deg! Håper du finner et søndagsåpent apotek!!
BlessItBe Skrevet 14. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. desember 2008 Da har jeg vært å kjøpt en test:D Skal teste snart, må bli tissetrengt først:) Regner med det går greit å teste nå etter som d er 7 dager siden jeg skulle hatt mensen!
Shiny84 Skrevet 14. desember 2008 #6 Skrevet 14. desember 2008 det går nok bra ettersom du er så langt over!! krysser fingrene!!
BlessItBe Skrevet 14. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 14. desember 2008 den var nok negativ den:S Som ventet... Tro om hvis jeg i stedet for en digital hadde kjøpt en vanlig, om den da kunne vist svakt positivt? Nei d er vel bare å vente på mensen...
Shiny84 Skrevet 14. desember 2008 #8 Skrevet 14. desember 2008 du får nok bare vente noen dager å teste igjen, hvis ikke tr dukker opp da... jeg er 14 dager over!! he, he, og får bare rare streker, vil du se?? he, he..
Shiny84 Skrevet 14. desember 2008 #9 Skrevet 14. desember 2008 http://www.barnimagen.com/content/view/slideshow_user/545314/offset/2
Mikkemafian Skrevet 14. desember 2008 #10 Skrevet 14. desember 2008 Jeg har det som deg, bortsett fra at jeg har vært sikker på at mensen skulle komme 2 ganger. første gang forrige fredag. Begynte med litt lysebrun utflod og stoppet der. Var helt sikker på at det var over for denne gang, men så stoppet det som sagt, og jeg begynte å tenke i retning av festeblødning og forsinket eggløsning. Så kom det igjen i går, litt blod, og så lysebrun utflod i noen timer. Deretter har det vært stopp. Og jeg holder på å gå på veggen. IKM var forrige tirsdag, og jeg har ikke testet. Tør ikke, er så redd for å se den negative testen. For jeg innbiller meg nemlig at jeg er gravid, ser du. Regner med at i det øyeblikket testen er tatt, så kommer mensen for fullt.
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 14. desember 2008 #11 Skrevet 14. desember 2008 14 dager over? herlighet, du må jo teste!! Håper du snart kommer over til 1 tri til oss snart! krysser fingrene! :-)
luna85 Skrevet 16. desember 2008 #12 Skrevet 16. desember 2008 hei, jeg er også uke over tiden ,jeg testen men neida...blendhvit.. men da jeg trodde mensen var kommet så kom det bare litt rødt og så var det over, igår kom det litt rødt så var det over ,idag kom det litt mer men så har det stoppa igjen.... det har aldri skjedd før....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå