*Netta* har 2 prinsesser <3 Skrevet 14. desember 2008 #1 Skrevet 14. desember 2008 Vi blir rundt 10 stykker,jeg tenkte å ha noe relativt enkelt,men godt. Noen tips til meg??
Gjest irismor Skrevet 14. desember 2008 #2 Skrevet 14. desember 2008 Toros italienskegryte, server med hvitløksbaguetter. Lag gryta dagen føre og ha i en liten boks tomatpure for hver pose gryterett du bruker. De små hermetikkboksene fra eldorado.
3b@rnsmor-30* Skrevet 14. desember 2008 #3 Skrevet 14. desember 2008 spekemat er ganske enkelt. kjøpe inn div spekemat og loff, og lage eggerøre og potetsalat (evt kjøpe potetsalat)
*Netta* har 2 prinsesser <3 Skrevet 14. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. desember 2008 Takk for flotte tips Blir litt letterenår jeg får inspirasjon Flere?
Himmel og hav Skrevet 14. desember 2008 #5 Skrevet 14. desember 2008 Lag finnbiffgryte, og server med potetmos og viltgrønnsaker lasagne (toro sin er slett ikke verst), loff og salat smørbrødterte med loff, reker, issalat, egg, snøfrisk ol
erteposen + 4 Skrevet 14. desember 2008 #6 Skrevet 14. desember 2008 Vi bruker å ta med oss mat på fat, og så står jeg for brød, smør, noe varmt og kaffi/kake. Sprer litt hva folk har med seg, men det går fint uten planlegging. Har laget mat en gang, og da laga vi rømmegrøt og folk hadde med spekemat. Ellers så er jo en gryte noe av det enkleste en lager fks chilli con carne. Greit om det er i julen siden en ofte er litt lei norsk mat på slutten. Vi bruker å ha familie quiz der gamle familiemedlemmer har gitt oss spørsmål, og de fleste har vi vel ingen sjanse til å klare. Mange rare navn med svaralternativ. Bruker i alle fall å være morsomt. Ikke mins å tippe hvem som er på bilde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå