Gjest Skrevet 14. desember 2008 #1 Skrevet 14. desember 2008 uff da kan jeg puste litt ut, så er det bare det å måtte gi slipp da.. på en mann elsker over alt.. uff, vet ikke om jeg klarer det heller jeg..
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 14. desember 2008 #2 Skrevet 14. desember 2008 du kan ihvertfall ikke leve sånn her! huff... det er jo helt håpløst og bygge noe sammen en som er psykisk syk. :/ det vet jeg veldig godt. vær sterk!
meg & to små vampyrer Skrevet 14. desember 2008 #3 Skrevet 14. desember 2008 Hva har skjedd nå whitelilly? Er det typen igjen? Håper du, dattera og den lille i magen klarer dere fint uansett.
Gjest Skrevet 14. desember 2008 #4 Skrevet 14. desember 2008 ja du har rett og jeg må vel holde meg unna. men det er tungt, han har så lite støtte her, og jeg føler så for å være den støtten han trenger fordi jeg elsker han så høyt. men jeg ser jo at det sliter meg helt ut. så det beste er nå å holde seg unna. så får jeg heller ha litt kjærlighetssorg og komme meg oppå igjen til babyen kommer... takk for støtten!!
Gjest Skrevet 14. desember 2008 #5 Skrevet 14. desember 2008 ja det er typen igjen, så nå må jeg bare holde meg unna.. jeg er så sliten at jeg snart går i bakken, og nå som jeg vet han lever så må jeg bare stole på at det støtte aparatet som er rundt han hjelper han, jeg klarer ikke mer.
meg & to små vampyrer Skrevet 14. desember 2008 #6 Skrevet 14. desember 2008 Ja, du må jo det. Du har jo to andre små å ta deg av og ikke minst deg selv. Men skjønner godt at det er fryktelig tungt.
Gjest Skrevet 14. desember 2008 #7 Skrevet 14. desember 2008 det er de to små jeg må tenke på nå, megselv klarer jeg ikke tenke på.. og det vonde er jo at det går så fint i uker og så kræsjer alt pga missforståelser og bagateller! men men jeg kan ikke kjempe mer alene.. så får jobbe meg ut av det her og finne min egen styrke igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå