Gå til innhold

Noen andre med dårlig matlys her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 6+1 og eier ikke matlyst. Mat som jeg egentli elsker, blir jeg bare uvel ved tanken på... grr.. så slitsomt ;P

... hvor vanlig er dette? Ikke kvalm, blir bare uvel ved tanken på forskjellige retter (som jeg egentlig er glad i). hmm ;P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Har det slik jeg også.. Så tenkte jeg skulle bestille meg time til en akupunktør i morgen, har hørt at det hjelper.

Kan kanskje ikke være så bra for embryoet om vi ikke får i oss mat heller.

Skrevet

Samme her. Er ikke egentlig kvalm, bare uggen. Og jeg orker heller ikke mye av den maten jeg vanligvis spiser. Melkeprodukter, f.eks. Sliter med å få i meg grøt til frokost nå. Er i tillegg ganske kresen fra før, så det er litt kjedelig at matønskene mine er enda mer begrenset nå. Mannen min vil ha mye forskjellig til middag, stakkars. Men jeg vil helst ha kylling og ris, gjerne hver dag.....

Skrevet

hehe, det der hørtes kjent ut!! Jeg er også veeeeldig kresen, og jeg kunne levd på kyllingfilet, saus og ris. hehe! ;P

Eneste som frister.. og kakao :P that's it!!

Og, ja.. er vel ikke så bra for babyen at vi ikke spiser.. så må bare prøve..

Skrevet

Eneste jeg får i meg uten brekninger er rett i koppen poser, frukt og rå gulerøtter.. Og middagsmat da, som regel usunn mat, selvfølgelig.. Får håpe det blir bedre snart, og at det hjelper med akupunktur.. :)

Skrevet

Hvor langt på vei er du?

Gulerøtter har jeg også prøvd å fått imeg. Spiser egentlig aldri det, men gjør det for den lilles skyld. Noe sunt må jeg jo spise..heh

Skrevet

5+3..Enn du da?

Trøster meg med at når jeg var gravid sist hadde jeg så ille kvalme som nå, og det gikk det galt. Så håper det er et tegn på at det skal gå bra denne gangen :-)

Skrevet

Jeg er 6+2 : )

Skrevet

Må si jeg kjenner igjen dette... Jeg er kjempe kresen og spiser ikke sunt og grønt.. Spiser mye usunn mat. Men er glad i frukt da... Men jeg orker jo ikke tanken på mat lenger.. Er INGENTING som frister.. Er faktisk veldig slitsomt. Klarer da å få i meg litt når jeg blir så dårlig så jeg veit at spiser jeg litt så kan jeg bli litt bedre. Noen forslag på hva jeg kan gjøre?

Kan ikke spise kiwi og ananas hele tiden..:S

Skrevet

jaaa, kom med forslag til mat som kanskje frister :)

Skrevet

Jeg har utrolig nok lyst på melk.. jeg som aldri har lyst på melk! Spesielt glad i kulturmelk!! hyler nedpå litervis! he he

Men når det kommer til annen mat, er jeg utrolig småspist.. Selv om jeg er kjempesulten, så er det bare noen få munnfuller jeg greier å få ned. Når jeg er kjempesulten, reagerer jeg gjerne med brekninger og oppkast (kun magesyre) :-(

Det er en av de få tingene som gjør at jeg tvinger meg til å spise, kvalmen som dukker opp! Men babyen tar jo for seg av det den trenger (kanskje verre med mammaen)

Skrevet

Jeg kan ikke spise eller drikke noe som inneholder mye melk. Jeg blir så dårlig, så jeg må holde meg unna melk iallefall.

Skrevet

Har sykt dårlig matlyst jeg å... er bare 4+4.. men har ikke lyst på sjokolade, noe jeg elsker.. alt lukter vondt eller rart.. er liksom overfølsom på alle områder.. begynner å grine av alt.. hørte på julesanger og strigråt fordi det var så fint..

Skrevet

Jeg er 10+0 og kjenner til det der! Ting jeg vanligvis synes er helt synsykt godt brekker jeg meg over nå. Yndlingsmaten min funker ikke lenger og jeg er blitt kjempe sær på hva jeg putter i meg, er så lite som frister.

Har snakket litt rundt og fått høre at det er en grunn til dette, det er måte å "luke ut ting" av kostholdet mitt, jeg og fosteret ikke trenger eller bør ha. Så det skjer gjerne av en grunn. Man skal liksom ikke putte i seg alt.

Synes det er fint at kroppen fungerer slik. Den ordner liksom opp :)

Litt kjipt for oss som stadig ikke finner ut hva vi vil ha, evt noe i det hele tatt. Men fint i lengden...

Skrevet

Jeg hadde det veldig slik selv, utrolig plagsomt for en som elsker mat til vanlig. Jeg har bare en ting å si; AKUPUNKTUR!!!

Det fungerer utmerket!!

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...