Gå til innhold

enda en ...............off.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

testet i dag og det er fremdeles en strek der, men den er jo ikke sterkere og heller ikke borte..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Ullhue! :)

Den streken der er akkurat like usynlig som min! :)

Jeg vippa og vrei på testpinnen for å se om den ble borte fra noen vinkler, men den var like usynlig blå hele tiden!

Vi får bare håpe at det ikke er en feil på testen, men at vi bare har fryktelig lav og treg hcg-økning :)

Når hadde du ikm?

Skrevet

he, he, godt jeg ikke er helt alene om det!! sellom jeg håper for oss begge at det er spire der såklart, he, he.

jeg hadde ikm 30.11................. du?

Skrevet

Litt usikker, siden jeg kun hadde mensen én gang etter SA, men hadde ikm ca 1. desember. Den uka hvertfal :)

Så det er jo ca samtidlig, da! :)

Ja, vi får satse på at det er spire. Det hadde vært perfekt! :)

Skrevet

ja!! har du testet deg de siste dagene eller??

Skrevet

Testet i går. Da ble fikk jeg denne streken som er så usynlig at jeg ikke tør se den som positiv :)

Skrevet

ja, de dumme skyggestrekene!!

Det jeg synes er så rart er at jeg er jo 14 dager over ikm, og da burde det jo slå ut veldig sterkt!! men den siste uken har jeg bare fått sånne "nesten" streker, de blir verken sterkere eller svakere...

Skrevet

Begge gangene jeg har vært gravid, har testene blitt positive sent. Begge gangene har jeg gått å trudd at jeg ikke var gravid, siden jeg fikk negativ test. Vet ikke hvor lenge man kan gå uten å få klar positiv, da, men det må vel bli snart om vi er gravide!!

Vel, nå må jeg ta kveld.. Rop ut om det blir forandringer, da! :)

Skrevet

Kjenner en som ikke fikk pos. test før i uke 9, så alt er mulig.

Skrevet

Gurimalla, så spennende dager dere lever for tiden...og sikkert slitsomme... Men; har dere tatt CBdigital-test?? Der blir det jo et enten/eller-svar??

uansett: Masse lykke til!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...