L1981 Skrevet 14. desember 2008 #1 Skrevet 14. desember 2008 Igår var vi på juleshopping... ble en ganske lang dag m stress. dere hvet jo hvordan d er! Mat og drikke ble d lite av iløpet av dagen, og når vi kom hjem fikk jg skikelig hodepine! Hjelper ikke m paracet lr noe... gikk litt over igår kveld, men har hatt små vondt i hele dag, og kroppen har ikke fungert:( Fikk jo så dårlig samvittighet da, siden jg ikke lytta til kroppen når jg kjente at jg var sliten... Noen som og sliter litt med hodepine i svangerskapet? Og hva tar dere for og lindre smertene??
Hakkamella Skrevet 14. desember 2008 #2 Skrevet 14. desember 2008 Har mye hodepine. Både pga stress, nakkeproblemer og nå sist antibiotika. Her går det i paracet+hvile. Du kan også prøve paracet+cola+hvile. Cola inneholder såpass med koffein at blodårene vil åpne seg litt mere, og blodet kan flyte litt lettere. Men det hjelper best med vanlig, ikke light/zero... pga sukkeret som også hjelper til. Drikker du ikke cola, kan du prøve urge.
Avokado Skrevet 14. desember 2008 #3 Skrevet 14. desember 2008 Jeg var skikkelig plaget en periode. Endte opp med å prøve alternativt. akupunktur gav god effekt på meg iallefall. Verdt et forsøk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå