Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Igår var vi på juleshopping... ble en ganske lang dag m stress. dere hvet jo hvordan d er!

Mat og drikke ble d lite av iløpet av dagen, og når vi kom hjem fikk jg skikelig hodepine! Hjelper ikke m paracet lr noe... gikk litt over igår kveld, men har hatt små vondt i hele dag, og kroppen har ikke fungert:(

Fikk jo så dårlig samvittighet da, siden jg ikke lytta til kroppen når jg kjente at jg var sliten...

 

Noen som og sliter litt med hodepine i svangerskapet? Og hva tar dere for og lindre smertene??

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har mye hodepine. Både pga stress, nakkeproblemer og nå sist antibiotika. Her går det i paracet+hvile. Du kan også prøve paracet+cola+hvile. Cola inneholder såpass med koffein at blodårene vil åpne seg litt mere, og blodet kan flyte litt lettere. Men det hjelper best med vanlig, ikke light/zero... pga sukkeret som også hjelper til. Drikker du ikke cola, kan du prøve urge.

Skrevet

Jeg var skikkelig plaget en periode. Endte opp med å prøve

alternativt. akupunktur gav god effekt på meg iallefall. Verdt et forsøk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...