St. Hans Skrevet 14. desember 2008 #1 Skrevet 14. desember 2008 Etter 11 år sammen, begynte eksen å lete aktivt etter ny kjæreste på Møteplassen. Fant en dame han ble kjent med, begynte å jobbe mye "overtid". Etter en del måneder konfronterte jeg ham med mistankene mine, og han flyttet på dagen til den nye dama. Han nekter fremdeles for at han var utro. Ikke at det betyr noe, 15 måneder etter har stormen lagt seg, gjort er gjort og spist er spist. Men nå gjør han det samme igjen. Forlater en kjæreste til fordel for en annen, med overlapping, og han ser overhodet ikke at det er problematisk eller sårende for de involverte. Finnes det flere som synes definisjonen av utroskap er så vid at det bare er å si "men vi hadde jo ikke sex" eller "men hun måtte jo skjønne at forholdet var over, selv om jeg ikke sa noe/oppførte meg som før"? Eller er han bare helt utrolig ansvarsfraskrivende og egosentrisk?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 14. desember 2008 #2 Skrevet 14. desember 2008 selvsakt er det ansvarsfraskrivelse og egoistisk. men om noen velger å holde på sånn så er det jo lite man får gjort med det :/
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2008 #3 Skrevet 14. desember 2008 Om jeg hadde gått aktivt inn for å finne meg en ny kjæreste, samtidig som jeg hadde en, da hadde jeg følt meg utro.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2008 #4 Skrevet 14. desember 2008 Min definisjon av utroskap er slik; dersom det du gjør, ikke kan gjøres foran partneren, så er det ikke greit. Da er det utroskap i mine øyne.
Gjest marie-s Skrevet 15. desember 2008 #5 Skrevet 15. desember 2008 Den er ikke lett den der, men når jeg skal definere utroskap så tenker jeg på hva jeg tillater meg selv å gjøre i et forhold. Jeg ville f.eks. ikke hatt sex med andre ei ville jeg lagt ut en profil på datesider på nettet hvor jeg var veldig aktiv og forsøkte å finne en annen da ville jeg følt meg utro.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2008 #6 Skrevet 15. desember 2008 Hva med telefonsex da jenter? Jeg har hatt det med bf, og han har dame... jeg vil kategorisere det som utroskap, følte meg ordentlig råtten etterpå, og jeg liker ikke dama hans engang. Men hun er jo en person hun også, med følelser osv... Jeg har kjempedårlig samvittighet for dette, men Bf sier at han ikke synes det er ille i det hele tatt. Sier vel mer om han da...
OneOfTheBoys Skrevet 17. desember 2008 #7 Skrevet 17. desember 2008 Telefonsex med "ordentlige" damer er utroskap. Telefonsex man betaler for er ekkelt og dårlig gjort, men ikke utroskap i mine øyne. Det er likevel opp til hver enkelt hva man tolerer i et forhold.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå