Gå til innhold

Babyen liker ikke....

Anbefalte innlegg

Skrevet

... at jeg taster for mye på tastaturet. Når jeg skriver lange innlegg, blir det liv i magen.

.... korpsmusikk. Såg Norsk militærtatoo i går, og hele tidens mens jeg så programmet, hamra hun meg så jeg var helt maroder. Straks det var slutt, roet hun seg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, de har sine meninger allerede disse småtassene våre! Min lille er en matkritiker. Hvis maten faller ekstra godt i smak (samme hva) så blir det liv og røre!!! Og jo mindre populær maten er, dess mindre reaksjon. Smaker det overhode ikke så gidder hun ikke engang vifte med tærne...

Skrevet

Min hikker hver gang rett etter jeg har spist sjokolade. Blir rolig etter sterk mat. Og fullstendig spinnvill når jeg kjører bil. Tenkte det var tilfeldig først, men det gjentar seg likt hver eneste gang så det må jo være et eller annet.

Ja også liker h*n ikke at vannet i dusjen treffer magen, vet ikke om det bråker der inne eller. Men da sparker h*n masse mot der vannet treffer.

Skrevet

Morsomt :D har jeg ikke lagt merke til, hvike situasjoner og mat som gir ekstra aktivitet. Skal jeg prøve å se etter:P

Utenom at hun storkoser seg om nettene da, tror nok hun som mamma liker å være våken om natten..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...