Gå til innhold

Dømmende....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det er så mye dømmende mennesker her inne jeg.....

Om hva folk kler seg i, hva de spiser, om de har påsatte negler eller ikke, hvor mye penger det brukes til ditt og datt, om de er tykke eller tynne o.l

Kan ikke alle være som de er da? Trenger ikke være noe bedre eller dårligere menneske for det.

Tror alle skal se litt på seg selv jeg og "feie for sin egen dør". Alle har vi vel våres feil og mangler. Jeg er heldigvis ikke feilfri på noen måte!!!

Blir litt lei meg jeg når jeg leser noen av innleggene her inne!

Ellers vil jeg ønske alle en riktig god førjulstid!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

helt enig med deg! det er om å gjøre å ta det meste her inne med en klype salt, og heller se underholdningsverdien :)

god jul til deg og!

som du ser av nicket mitt så bryr jeg meg ikke ;))

Skrevet

Får vel bare gjøre som deg. Overse det rett og slett!

HI

Skrevet

Helt enig med deg!!

Og du ser jo hvor mange som har svart på innlegget ditt.... De som er ute etter å lage dårlig stemning holder seg unna (foreløpig).

Selv prøver jeg å holde meg unna krangel, men sier meningene mine uten hensikt å kverulere eller lage kvalm.

De eneste innleggene jeg faktisk kan kose meg med er de på "bligravid". Mange tapre sjeler der inne som venter med håp om å få et svar snart, er selv en av de :)

God føjulstid til deg også!!!

Skrevet

Jepp!!Folk er ekstremt dømmendeherinne! Jeg skrev et innlegg om det tidligere,og fikk selvsagt hets ;p Man får hets for hva som helst,derfor velger jeg å være anonym :)

Skrevet

Det som også er litt merkelig her er at det er så mange som ikke tåler å høre andres meninger. De blir kjempesure og svarer surt tilbake hvis folk ikke mener det samme som dem.... Alle kan vel få mene hva de vil. Man trenger allikevel ikke hetse folk for deres meninger!!!! Kan man ikke svare på innlegg i en "voksen tone" så la være å svare.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...