Gå til innhold

snufs... da går jeg videre til ikm uke 2....

Anbefalte innlegg

Skrevet

fikk besøk av tante rød i går kveld.

blir bare lei meg jeg... uff vet det ikke er lenge går bare inn i 4pp, men allikevel...

på toppen av det hele vil jeg ha el i romjula... og da vil vi ikke være sammen snufs... sannsynligheten for at det ikke skjer noe neste mnd heller er derfror ganske stor :(

bare litt deppa nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

folk stresser så fælt med disse graviditetene og pp-ene! hadde aldri hørt om pp før etter jeg hadde fått barn og kom inn her.

jeg ble gravid på slump, og regner med at det samme skjer igjen :) har ingen planer om å lete etter EL o.l. med mindre jeg ikke blir gravid innen ett år, men lite sannsynlig. forrige gang ble jeg gravid på ikm dagen.

ta det kult og slapp av!

Skrevet

ja vet det...

men det er ikke så lett når man er midt i 30-årene istedenfor 20 årene for å si det sånn....

de to barna jeg har fra før satt veldig lett, men det vr dette med frykten for alderen da...

Skrevet

skjønner at alderen stresser, men det stresset hjelper jo absolutt ikke på å bli gravid :) så det beste er jo om man klarer å innta en holdning som gir litt f...! masse lykke til iallfall!

er selv 30, og håper på å bli gravid innen de 2 neste årene :)

Skrevet

joda prøver så godt jeg kan... men akkuratt i dag, men en kropp som prøver å kverke meg (føles det som i allefall) har jeg tenkt å synes litt synd på meg selv hehe

Skrevet

Forstår at du er deppa, jeg!! Vi prøvde å bli gravide i 3 år med nr 1. Dermed så skjønner jeg godt at du leter etter eggløsning og kan alle forkortelser!! De som blir gravide på slump har ingen forutsetninger for å forstå hvor altoppslukende dette barneønsket kan bli. Forresten så har jeg lest forskning på at å ønske veldig hardt å bli gravid, ikke utsetter det. De som blir gravide i adopsjonskø, hadde mest sannsynlig blitt det om de hadde fortsatt å prøve også. Føler med deg! Det kommer til å gå til slutt.

Skrevet

ja håper jo det går :)

gir ikke opp så lett.

nå er jo jeg velsignet med 2 barn fra før, men han jeg er sammen med har ikke barn, så dette er faktisk veldig viktig for ham.

så er det det at de to andre gangene har jeg blitt gravid veldig fort... første gangen på 1pp dvs med en gang jeg sluttet med p-piller..

derfor trodde jeg kanskje det kunne gå ganskel fort denne gangen også, men...

men som sagt, akkuratt i dag vil jeg være litt deppa og ha lov til å synes litt synd på meg selv.

og sørge bittelitt over at det mest sannsynlig ikke vil bli laget et barn i 2008 i denne familien :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...